5.

10.9K 89 4
                                    

CAT P.O.V

na een tijdje dansen ga ik naar de bar. kelsey volgt me. 'wat wil je schoonheid?' vraagt de jonge achter de bar als we op de krukken zitten. hij knipoogt naar me. uggh hij is lelijk. 'voor ons maar iets lekker sterks'. hij grijnst en loopt weg. dan komt hij terug met de glaasjes. 'van het huis' zegt hij en hij kijkt me langduurig aan. ik knik gooi het achterover en voel het brandende drankje door mijn keel glijden. 'ik wil meer' roept kelsey blij. dus bestelle we meer. na een paar glaasjes zijn we al best zat en gaan we weer dansen. om ongeveer 2 uur is het zat geweest en gaan we naar huis. 'bloevertjes zwijn meooi' fluistert kelsey in mijn oor. 'tja se sijn indraad meooi' zeg ik terug. we zijn allebij al dronken en ik voel me geweldig. als we aankomen bij de flat stappen we binnen in de lift. als we bij de 9e verdieping zijn gaan de deuren open. 'heeii sgatjes' zeggen de jongens van gistere tegelijk. ik grijns en ren op de jongen af met wie ik gistere ook bezig was. hij doet zijn armen open en ik spring. meteen vangt hij me op en sla ik mijn benen om hem heen. ik begin hem te zoenen en hij duwt zijn tong naar binnen. omg ik ben zo geil nu. hij stopt met zoenen en begint me kusjes in mijn nek te geven. ik krijg kippevel en hij draaid zich naar de deur en maakt hem open. hij loopt naar de bank en legt me neer en gaat op me liggen. zijn handen glijden over mijn hele lichaam terwijl hij zijn lippen weer op die van mij plaatst. hij begint aan het knoopje van mijn short te klooten. ik trek aan de achterkant van zijn shirt. hij helpt me en trekt zijn shirt uit. hij heeft eindelijk mijn broek los. dan trekt hij mijn shirt uit. hij geedt kusjes net boven mijn borsten en trekt mijn broekje naar beneden. ik glij met mijn handen over zijn buik. hij is zoo gespierd. ik maak zijn riem open en laat zijn broek naar beneden glijden. hij voelt aan de achterkant van mijn bh. 'waar is je sluiting?'. ik draai ons om zodat ik bovenop lig. en ga op hem zitten. 'het is voorkant sluiting'. ik maak mijn bh open net als een stripper dat doet. ik voel dat de bobbel in zijn broek nog groter word. 'kiss me babe' zegt hij zwoel. meteen plant ik mijn lippen op die van hem. ik ga met mijn hand naar zijn onderbroek en pak zijn lul vast. langzaam begin ik hem af te trekken. hij kreunt tegen mijn lippen. zijn tong speelt met de mijne. zijn handen glijden over mijn rug en stoppen bij mijn billen. hij knijpt er zachtjes in. ik kreun een beetje en ga harder trekken. 'ooh je bent zoo lekker' zegt hij met zijn mond tegen de mijne. ik kijk in zijn groenen ogen. hij kijkt in de mijne. ik zie een twinkel in zij  ogen. 'hoe heet je eigenlijk?' vraagt hij aan mij. 'cat, en jij?'. 'lucas'. ik knik en begin hem weer te zoenen. ik trek zijn boxer uit. hij draaid ons weer om zodat ik weer onderop lig. hij trekt mijn string uit en schiet hem weg. hij komt in me en begint langzaam op en neer te gaan. hij gaat steeds sneller en ik begin hard te kreunen. het is ook zo'n grote lul. ik denk wel 27 cm ofzo. 'aaaaagh' ik schreew het uit als ik klaarkom. niet veel later voel ik dat hij klaar komt. hij staat op en pakt mijn hand. dan trekt hij me omhoog en we lopen naar zijn kamer. 'kom je in mijn armen liggen?' vraagt lucas. 'ja is goed'. hij gaat op bed ligge  en doet zijn armen open. ik kruip in zijn armen. zijn buik tegen mijn rug. hij geeft me ee  kusje op mijn kruin. 'je bent lief' zegt hij. 'dankje jij ook'. ik voel mijn ogen langzaam zwaar worden en val ik in slaap.

SRRY VOOR HET LANGE WACHTEN MAAR IK HAD HET BEETJE DRUK. IK GA VERDER BIJ 10 VOTESXXXX

sex drugs and rock&rollWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu