1.

23 1 0
                                    

{Tessa}

"Nou Tessa,je hebt nu al 7 jaar geen vaste relatie gehad. Word het geen tijd dat je opzoek gaat?" Vraagt Lindsay. Lindsay is een goede vriendin van me,maar op sommige momenten ook mijn vijand. En dit is zo'n moment dan. "Lins,kom op. Ik ben happy single momenteel,mag ik dat zo houden?" Zeg ik sarcastisch. "Jij je zin." Antwoord Lindsay lastig,moet zij weten. Lindsay heeft zelf al 3 jaar geen 1-maand relatie gehad moet dus niet veel zeggen. Lins kan zo jaloers overkomen,terwijl ze gewoon wilt helpen! Ik weet niet waarom,maar ik wil geen relatie. Ik ben de juiste persoon nog niet tegen gekomen.
We lopen verder naar school,het is een hele tijd stil tot Emma ons roept "Hey Tessa en Lindsay wacht even" we draaien ons om en zuchten beide. Emma zit een jaar lager als ons,we studeren alle drie hetzelfde,psychologie. Klinkt best saai,maar na ons verleden leek het het beste om andere te kunnen helpen met hun problemen. We laten ons pasje zien en mogen binnen,"heb je nog gebruikt?" Vraagt Emma en kijkt me aan. Ik kijk kwaad naar haar,hoe durft ze hier over beginnen. "Emma. Stop it. Je gaat te ver." Lindsay kijkt meteen mijn kant op "Leave it. Al meer dan een halfjaar niet."
Ik en Lindsay hebben een uur vrij,we gaan naar de bibliotheek hier op school. We komen niet in boeken lezen,we komen gewoon praten. De ruzie van daarstraks leggen we niet bij,die hebben we allebei al opgelost in ons hoofd. Ik heb bang dat ze over het gebruiken gaat beginnen.
We gaan zoals gewoonlijk aan de computers zitten,ik open Facebook. Het is al wel 10 dagen geleden ofzo,ik ben de laatste dagen echt veranderd! "Tessie?" Zegt Lindsay,ik haat het echt als ze me zo noemt. Wat is dat nou voor een naam? "Linds?" Zeg ik na ik haar kwaad had aangekeken. "Wat bedoelde Emma?" Here we go. Net wat ik wou vermijden. Dankjewel Emma!

Verboden Liefde ft. Cameron Dallas Where stories live. Discover now