2.

9 0 0
                                    

{Tessa}

Er is gisteren niet zoveel meer gebeurd,ik heb nog met Linds gepraat em gezegd dag ik 'Tessie' niet meer zo leuk vind dus daar ging ze mee ophouden. We gaan vandaag uit,samen met Shawn en Nathan. Emma neemt Matty mee. Ik heb niet zoveel zin om weg te gaan,er is echt iets met me gebeurd maar ik zou niet weten wat.
Ik zet het water van de douche aan en zet mijn playlist op, als eerste liedje start Closer van The Chainsmokers. Als ik mijn haar heb uitgespoeld stap ik uit de douche en schuif uit op de grond,mijn been doet enorm veel pijn en ik kan niet aan mijn telefoon om mama te bellen. Ik schrik mezelf rot als de deur opengaat en als Harvey binnenkomt,ik neem snel de handdoek die ik had klaar gehangen en leg die op me. "Harvey,weg hier!" Schreeuw ik,maar hij blijft gewoon rustig staan. "Heb je ergens pijn?" Vraagt hij met een bezorgde blik,"kan ik je helpen?" Vraagt hij als ik niet meteen antwoord geef. "Men been doet pijn als hel!" Probeer ik rustig te zeggen maar de tranen komen al gauw. Harvey help me omdraaien en al gauw zie ik een blauwe en dikke plek onder mijn knie. "Je moet naar het ziekenhuis,het ziet er niet goed uit!" Zegt hij nu op een nog bezorgdere toon. "En hoe denk je dat ik daar graak? Ik ben naakt,kan niet rechtstaan ofzo" "ik help je met afdrogen en aankleden en dan breng ik je" zegt hij en pakt al een andere handdoek. "Hey,dat is echt lief van je. Maar ik vind het toch maar raar,je bent mijn beste vriend. En dan zou je me naakt zien en helpen. Snap je?" En hij denkt even na,"ik heb je al naakt gezien zonet" "dan nog" antwoord ik bot. "Als je me recht helpt en doet wat ik zeg zal het wel lukken."
Hij helpt me recht en draait zich om,ik droog me af en doe de handdoek weer rond me "kan je ondergoed aangeven?" Ik wijs naar de kast waar het inlicht. Hij pakt mijn onderbroek met beertjes op,fuck dat was niet de bedoeling die hij wou zien,en de bh met hartjes. Ik doe ze aan en gooi de handdoek ik de wasmand. Nu is het zoals een bikini dus veel maakt het niet meer uit. "Een shortje en een topje alsjeblieft" en meteen krijg ik wat ik vroeg. Het topje lukt me nog wel maar als ik mijn shortje probeer aan te doen gaat het mis. Ik val van de badrand en val net op mijn been. Ik schreeuw het uit van de pijn. Harvey helpt me recht en kijkt naar mijn been,ik durf en kan niet kijken van de pijn. Ik hoor hem de ambulance bellen en mama belt hij ook. "Harvey? Wat is er gaande?" Vraag ik als hij aflegt. "Tessa,stay calm. Ik ga je short niet aandoen die neem ik wel mee naar het ziekenhuis,ga ook niet naar je been kijken want als je dan weg draait ga ik ook denk ik. Maar ik zie je bot" meteen krijg ik het benauwd en begin ik hevig te ademen. Harvey komt naast me op de grond zitten en neemt mijn hand vast "je mama zal er meteen wel zijn en de ambulance ook dus wees maar rustig. Adem in en adem uit,adem in en adem uit" het maakt me inderdaad rustiger.

______________
Eerste,soort van,drama.
Morgen concert van JB,ik ga niet.

Ok. Doei. Xoxo

Verboden Liefde ft. Cameron Dallas Where stories live. Discover now