⚜1⚜

572 22 15
                                    

*James*
İnanamıyorum! İnanamıyorum! İnanamıyorum! Bugün Hogwarts'ta ilk günüm! Aslında hala Hogwarts'ta değilim. Kompartman arıyorum. Şu kompartmanda bir çocuk var. Sanırım o da birinci sınıf. Acaba oturabilir miyim?
(Sirius-S/ James-J)
J: Merhaba, oturabilir miyim? Tüm kompartmanlar dolu da.
S: Elbette, gel.
J: Ben James, James Potter
S: Ben de Sirius, Sirius Black
J: Black mi? Safkan takıntısı olanlardan mı?
S: Ailemin vardır ama benim asla olmadı. Keşke Black ailesinden olmasaydım.
J: Üzgünüm. Böyle olduğunu bilmiyordum.
S: Boşver.

Tam o sırada içeriye yüzünde çizikler olan bir çocuk girdi. " Merhaba ben Remus Lupin. Oturabilir miyim?" Dedi.
Sirius " Elbette, gel " dedi ve uzun bir sohbet başladı.

*Sirius*
Off. Zamanın nasıl geçtiğini anlamamışız.Remus bir an saate baktığında fark ettik. Hogsmade'e on dakika kalmıştı! Hemen üstümüzü değiştik ve sandığımızı aldık. Trenden indiğimizde kocaman bir adamın " Birinci sınıflar buraya! " diye seslendiğini duyduk. Koşarak oraya gittik. Kayıklara en fazla üç kişi biniyordu o yüzden Remus ben ve James bir kayığa bindik.Şato muhteşemdi. İçeride sivri şapkalı saçı sıkı bir topuz yapılmış olan cadı bize seçme törenini, binaları, dersleri, ve hocaları anlattıktan sonrabizi içeri aldı ve bir taburenin önünde durdurdu.

* Genel Anlatım *
Profesör McGonagall sırayla herkesin ismini okumaya başladı.
" Pettigrew,Peter
" Slitherin!"
"Black,Bellatrix"
" Gryffindor!"
Slughorn şok olmuştu. Onda şu ana kadarki Blacklerin serisi vardı ve hepsini alamamanın şokunu yaşıyordu.
"Black,Narcissa"
"Gryffindor!"
"Snape,Severus"
"Slitherin"
"Potter,Skyler"
"Gryffindor"
"June,Emmeline"
"Ravenclaw"
"Diggory,Amos"
"Hufflepuff"
"Thompson,Mark"
"Hufflepuff!"
"Parker,Liv"
"Ravenclaw!"
"Potter,James"
"Gryffindor!"
"Black,Sirius"
" Gryffindor"
"Evans,Lily"
"Gryffindor"
"Moonlight,Luna"
"Ravenclaw"
"Lupin,Remus"
"Gryffindor"...
*Lily*
Seçmeleri dinlemekten sıkılmıştım. Yanımdakilerle tanışsam iyi olacak. Karşımdaki çocuk niye bana bakıyor acaba?
L: Merhaba, ben Lily.
J: Merhaba, ben de James.
L: Tanıştığımıza memnun oldum.
J: Ben de.
Sonra James diğerleriyle tanıştı ben de başkalarıyla.
Profesör Dumbledore uyarılarını yaptı ve şölen başladı. Yemekten sonra Öğrenci Başkanımız bizi Gryffindor ortak salonuna götürdü. Yatakhanemizde kimlerin olduğuna baktım.
Bellatrix Black
Lily Evans
Marlene Mckinnon
Alice Prevet
Narcissa Black
Bu kişilerle tanışmıştım. Hepsi çok iyiydi. Umarım gerçekten çok yakın arkadaşlarım olurlar. İçeri girdiğimde hepimizin sandığının hazır olduğunu gördüm. Herkes geldi ve uzun uzun sohbet ettik. Yattığımızda saat on biri gösteriyordu.

Arkadaşlar bu benim ilk Çapulcular kitabım o yüzden hatam olursa lütfen bildirin. Ayrıca kitabımın baya uzun olmasını planlıyorum. Vote ve yorum yapın lütfen.

Ruhumun Zambağı/ Jily (AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin