⚜3⚜

283 15 2
                                    

Yazardan not: Birinci sınıf yazmak çok zor o yüzden bir ay geçmiş olacak. Ama genelde çok atlamayacağım. Muhtemelen bu kadar büyük tek atlayışım olacak. Bu sırada James Lily'e aşık olduğunu kabullenmiş, Severus'a daha fazla lanet atmaya başlamıştı. Bu yüzden Lily ondan nefret ediyor.

*Remus*
Öff. Bugün dolunay. Ben kurtadam olmayı hak edecek ne yaptım ki. Keşke babam Fernir Greyback'i kızdırmasaydı. Ben de böyle tehlikeli bir yaratık olmazdım. Ya arkadaşlarıma zarar verirsem? James'e,Sirius'a ya da Frank'e birşey yaparsam onların yüzüne bir daha bakamam. Bizimkileri uyandırmam gerekiyordu. Sirius uyanmayınca James, Frank ve ben Aguamenti büyüsünü yağıp kaçtık. Sirius bir çığlıkla yataktan fırladı ve bizi kovalamaya başladı. Sonra bizim gruptan kahkahalar yükseldi. Üstümüze cüppelerimizi giyip Büyük Salona gittik. Bella Sirius'u görünce "Neden ıslaksın kuzen?" dedi ve gülmeye başladı. Biz de gülmeye başlayınca Sirius "Remus, James ve Frank'in uyandırma tekniği" dedi ve saçlarını asasıyla kuruttu. Bugün herkes mutluydu. Çünkü uçuş dersimiz vardı. Madam Hooch bahçeye geldiğinde herkesin bir tane süpürgenin sol tarafına geçmesini ve sağ elini uzatıp yukarı diye bağırmasını istedi.
J: Yukarı!
Bunun üstüne James'inki ilk denemesinde eline geldi. Herkes yapınca Madam Hooch herkesin ayaklarını yere vurup bir metre yükselmesini istedi. Herkes süpürgesini sabit tutmaya çalışırken James havada güzelce süzülüyordu. Frank süpürgesinden düşünce Madam Hooch onu hastane kanadına götürdü ve kimsenin süpürgesine binmemesini istedi. O sırada Mulciber Frank'in hatırlatıcısını aldı ve havalandı. James de onun peşinden gitti.
J: Onu bana ver Mulciber.
M: Gel de al Potter.
O sırada Mulciber hatırlatıcıyı uzaklara fırlattı ve James de hızla peşinden gitti. Tam duvara toslayacaktı ki hatırlatıcıyı tuttu ve pike yaptı. Fakat bir sorun vardı. Orası McGonagall'ın odasının camıydı. Tüm Gryffindor'lular James'i coşkuyla alkışlarken korktuğum başıma geldi. McGonagall geldi be James'i alıp gitti.
*James*
Olamaz! Beni okuldan atacaklar! Ailemin yüz karasıyım. Ama bir dakika, Dumbledore'un odasına gitmiyoruz. Tılsım sınıfı ne alaka? McGonagall içerden Bill'i istedi. Bill bir son sınıf öğrencisiydi. Aynı zamanda Quidditch kaptanı.
B: Efendim Profesör
Mc: Bill sana bir arayıcı buldum.
J: Ben mi?
Mc: Evet sen.
B: Quidditch hakkında ne biliyorsun?
J: Faullerine kadar her şeyi biliyorum. Her sene babamla bir sürü Quidditch maçına gideriz.
B: Güzel. Yine de seni denemem lazım.
Mc: Bill, James bugün izinlisiniz. Bill sen onu dene ve çalıştır. Unutma haftaya Hufflepuff'la maçınız var.
B ve J: Tamam profesör.
Mc: O zaman doğru Quidditch sahasına. Hoşçakalın. Ben profesörlerinize haber veririm
Quidditch sahasında Bill beni denedi ve sınavından geçtim. Beni sıkıca çalıştırdı ve öğle yemeğinden sonra tekrar buluşmak üzerine ayrıldık. Büyük salonun Gryffindor bölümünden endişeli ve Slytherin tarafının mutlu yüzlerinin değişeceğine adım gibi emindim.
S: James! Seni okuldan attılar mı?
J: Hayır!
Sonra Bill yanıma geldi ve söylememe izin verdi.
J: Quidditch takımına arayıcı olarak girdim!
Sonra Gryffindorlulardan sevinç çığlıkları yükseldi ve Slytherin'den şok olmuş çocuklar.
Gryf.: James!James!James!...
O gece
*Remus*
Dolunaydan nefret ediyorum! James,Sirius ve Frank'e hasta olduğumu söyleyip hastane kanadına gittim. Madam Pomfrey'le beraber Şamarcı Soğüt'e gittim. Uzun bir dalla ağacın yumrusuna dokundum. Ağaç durunca delikten atladım ve Bağıran Baraka'ya vardım. Fakat beni izleyen üç çift gözden haberim yoktu.
*Sirius*
Merlin'in düşük donu! Remus neden bu saatte dışarda?
Remus'un yaptıklarını yaptık ve Bağıran Baraka'ya vardık. Ve orada Remus yerine bir kurtadam vardı. Koşarak yenidendelikten çıktık fakat çıkarken ben ağır yaralandım. Tek hatırladığım şey şatoya kadar koştuğumdu. Sonrası karanlık

Evet yb gelmez demiştim ama geldi. Ben de mutluyum. Başka gelmez. Yb çarşamba günü olcak iki kitapta. Medya James Potter

Ruhumun Zambağı/ Jily (AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin