Uyandığımda saat 23:54 tü.Neredeyse on iki işte.Aşağıya indim ve Sude'yi göremedim."Sude neredesin?Bu bir oyunsa hiç komik değil haberin olsun bak"hala ses yoktu korkmaya başlamıştım.Acaba öğlen duyduğum seslerle bir alakası olabilir miydi?Bilmiyorum.Bir uyuyayım dedik başımıza gelmeyen kalmadı.Neden herşey beni bulur ki...Şaka maka Sude'den hala bir ses gelmiyordu.evin heryerine baktım.Nereye gitti bu kız şimdi?Elif de yok ne yapacağım ben?Markete gitti desen bu saatte market açık olmaz bakkalın açık olup olmadığı konusunda hiç bir fikrim yok açıkçası merak etmeye başlamıştım.Nerede bu kız ya?Tabi ya arayayım.Telefonu elime aldım ve "s" harfini aramaya başladım.Benim de ne kadar çok tanıdığım varmış ya zorla buldum lanet olası şu harfi.Arama tuşuna bastığımda telefonun çaldığını belirten Sude'nin en sevdiği o iğrenç aşk müziği çalmaya başladı.Ses mutfaktan geliyordu.Allah Allah Sude'yi kaç senedir tanıyorum biryere gittiğinde telefonunu evde bırakıp gittiğini görmedim.Ya evde bana saçma sapan kaybolma şakası yapıyor ya da kaçırıldı.İkincinin olmasını cidden istemiyorum.İnşallah birinciyi tercih etmiştir.Eğer birinciyi tercih ettiyse bir de şakalardan hoşlanmam diyor ve bana şaka yapıyor.Yani İnşallah bunu tercih etmiştir.Aman kaybolmasın da yeter ki bana şaka yapsın.Kapı çalmaya başlayınca koşar adımlarla kapıya doğru yöneldim.Yavaşça kapıyı açtım ve içim rahatladı sonunda."Kızım nerdesin sen meraktan öliyim mi burada,aklıma neler geldi biliyor musun sen"oh be rahatladım."sakin ol Defne.Geç otur şuraya anlatayım işte ne bu acele"adımımı attım ve koltuğa doğru yürümeye başladım.Oturur oturmaz Sude yavaştan konuya girmeye başlamıştı bile."Elif gelmeyince merak ettim ve bir etrafa bakayım dedim.Dalmışım biraz fazla gitmiş olabilirim.Hiçbir yerde bulamayınca tam dönecektim ki telefon çaldı.Sen aradın işte tam açtım telefonu ama açtığımla senin kapatman bir oldu.Yaptığına anlam veremeden yürümeye başladım ve geldim işte"Bir dakida bir dakika ne dedi o"Nasıl ya ben seni aramadım ki konuşmadım ve kapatmadım da"neler oluyor?"Ee beni kim aradı o zaman,senin telefonundan aradılar beni"hatırladım işte"Evet ben seni aradım ama telefonun mutfaktaydı ve şaşırdım ben de"neler oluyor Allah'ım"Defne saçmalama ben telefonumu yanımdan ayırmam lavaboya bile götürürüm.Zaten yanımdaydı al bak"nasıl olur ya Sude telefonu cebinden çıkardı.Hemen mutfağa koştum ve telefon olduğu yerde yoktu.Cidden kafayı yiyeceğim.Sude'nin yanına geri döndüm."Telefon yok ama oradaydı eminim."
Ben mi kafayı yedim acaba"Defne sana inanmamı beklemiyorsun herhalde sana kaç defa dedim şakalardan hoşlanmıyorum diye"inanmıyor işte haklı ben olsam ben de inanmazdım yani."Ama gerçekten senindi o telefon aradım ben seni işte telefon burada çaldı"of anlamıyorum artık"Defne sen cidden delirmişsin hadi git uyu biraz da,kendine gel"ben kendimdeyim bikere deli değilim ben tamam mı?"Ya ben kendimdeyim,sen git uyu ben Elif'i bekleyeceğim"deli değilim ben ya"tamam o zaman ben uyuyacağım iyi geceler"bana bu gece pek iyi olmayacak gibi ya neyse"sanada canım"Sude gittiğinde ben de Elif'i beklemeye koyuldum.Gözlerim kapanmaya başlamıştı bile.Saat gecenin ikisi bu Elif hala yok anlamıyorum ben bu kızı ya,sinir ediyo insanı.Televizyon izleyeyim diyeceğim birsürü korku filmi vardır şimdi hiç çekemeyeceğim valla.Zaten bugün yeterince korku yaşadım, bana bu kadar korku yeter de artar bile.Tam mutfağa gideceğim su içmek için yine bir ses duydum,hay sesine...Ses mutfaktan geliyordu.Nedense bütün sesler mutfaktan geliyor.Mutfağa baktım ve yine hiçbir şey yoktu ne bir insan ne de bir hayvan.Gerçekten fazla geliyor bana bu kadar macera.Hem de çok fazla... Sude hala uyuyor,Elif ise hala gelmedi.Ben sesin kaynağini bulmak için uğraşıyorum.Ama yok bulamıyorum.Bu Elif iyice serseriye bağladı.Saat üç olmuş hala yok.Ben de bunaldım artık.Ara sıra kendimi öldürmek aklıma gelmiyor da değil yani.Evde ne olduğunu bilmediğim sesler var benim düşündüğüme bak.Fazla da umrumda değil aslında.Ne olacaksa olsun artık umrumda değil.Korkuyorum.Korkmaktan korkuyorum.Kim olsa korkar ki zaten.Sesler duyuyorum gece yarısı arkadaşım yok saçma sapan olaylar oluyor.Yeter artık ben de insanım yani.Suyumu içtikten sonra lavaboya girdim tam içeriye girecekken ağzımda bir el hissettim.Kim bunu yapan gözüm kararıyor,başım dönüyor.Galiba kendimi kaybediyorum...Acaba bunu kim yaptı? Bu sesleri kim çıkarıyor?Tüm bunların cevabı diğer bölümlerde açığa çıkacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Yabancı
RandomBenim adım Defne.Küçük,şirin bir evim var.daha doğrusu evimiz...Ben bir öğrenciyim.Arkadaşlarım Elif ve Sude'yle yaşıyorum.Evimizde birsürü gizemler var ve bizi takip eden insanı bulmak için yola çıkıyoruz.Maceralar bizi bekliyor.