Kendime geldiğimde kendimi yerde buldum.Ne olmuştu bana,kim yapmıştı böyle canice bir şeyi?İşin garip ve ilginç tarafi ise,Sabah olmasına rağmen başımda ne Elif'in ne de Sude'nin olmasıydı.Kalkıp saate baktım ve saat daha yediydi.Sude sekizde Elif ikide felan uyanır.Yukarı Sude'ye ve Elif'e bakmaya çıktım.İkiside uyuyordu.Aklım hala dün yaşananlardaydı.Gerçi bugün desek daha mantıklı olurdu çünkü gece on ikiyi geçti sonuçta.Önemli olan bunu kimin yaptığıydı.Gece birisi eve gelmiş,mutfakta sesler çıkarmış ve gitmişti.Çok saçmaydı.Birşeyler de çalmamış.Herşey yerli yerinde duruyor.Bu bizimkilerin Şakası olabilirmiydi?Ah hayır.Bu kadae ileri gidemezlerdi.Yani beni bayıltacak kadar.Of kim yaptı bunu o zaman,anlam veremiyorum bir türlü.İşin diğer bir garip tarafı ise Elif'in yanımdan geçip de beni görmemiş olmasıydı.Karanlıkta beni görmemiş olmalıydı büyük ihtimalle.Başka mantıklı bir açıklaması yoktu yani benim aklıma gelenler üzere.Bu kafayla mantıklı düşünmem imkansız denecek kadar zordu.Başım biraz da olsun ağrıyordu.Gidip koltukta biraz dinlenmem gerektiğini düşündüm ve bu düşüncemi uyguladım.Gözlerimi açtığımda karşımda Sude'yi gördüm."Dinleneyim derken biraz içim geçmiş"bir saat uyumuşum zaten çokmu?"Hmm Elif saat kaçta geldi?"Ne diyeceğim ben şimdi,doğruları söylesem inanmayacak,yalan atsam sonuç hiç kimseye yarar sağlamayacak.En iyisi doğruyu söylemek.İnanıp inanmamak ona kalmış."Bilmiyorum.Ben oturuyordum,Elif'i bekliyordum.Susadım,su içmek için mutfağa gittim.Bir ses duydum,etrafa baktım ama hiç kimse yoktu.Ben de lavaboya gittim.Daha sonra içeriye geçecekken ağzımda bir el hissettim ve bayıldım"Oh be anlattım kurtuldum sonunda."Kimdi o polis çağıralım.Evde biri var.Olamaaz!!"Bu kız herşeyi abartmak zorunda mı?Belki de ben çok sakinimdir."Çağıramayız.Hadi çağırdık diyelim.Ne diyeceğiz?Evde biri var sürekli sesler geliyor.Beni bayıltıp kaçıyor.Üstelik hiçbirşey çalmıyor.Telefon acayip bir şekilde kayboluyor mu diyeceğiz?"Mantıklı konuştum galiba.Tabi ki en mantıklısı bu."Haklısın ama ne yapacağız?"Bilsem şuan çoktaan yapmıştım bile ama bilmiyorum.sorun da bu zaten."Bilmiyorum ama kendimiz bulmayı deneriz"Nasıl bulacağız biz kendimiz,dedektifim ya zaten"Nasıl bulacağız peki?"haydaa kızım zaten az önce ne yapacağız demiştin."BİLMİYORUM"bu arada Elif uyanmış bir gözü açık,bir gözü kapalı bir şekilde yanımıza geldi.Sude olanları Elif'e anlatınca Elif'in kapalı gözü bir anda fişek gibi açıldı.Çok şaşırdı o da, gerçi şaşırılmayacak gibi değil ki benim bu akıl almaz maceralarım.Kısa bir kahkaha attıktan sonra diğerleri anlam veremeden öylece bana baktılar.Öyle komik görünüyorlardı ki kısa kahkamı biraz daha uzatmak zorunda kaldım.Ama bunlarında şaşkın bakışlarına gülmemek elde değil ki."Defnemm iyi bir doktora görünmek ister misin?"Neden istiyeyim ki neyim var benim.Gayet iyiyim ben birkere hıh."İstemiyorum Elif.Ortada doktora görünmemi gerektiren birşey yok yani" Ne oldu da bu doktor konusu çıktı şimdi ya.benim pisikolojim yerinde zaten doktora ya da pisikolojik yardıma ihtiyacım yok benim."Durduk yere kahkaha atmana anlam veremedim de ondan dedim yani"senin yaptıkların çok mantıklı zaten."Bitanem ben de senin gece yarısı eve gelmene anlam veremiyorum ama yapacak birşey yok ben şikayet etmiyorum"Bu lafımdan sonra Elif'ten bir ses çıkmayınca hafifçe sırıttım.İşte böyle yola getirirler adamı.Bir kez daha böyle şeylerle karşılaşmak istemiyorum.Evde biri var ama kim?Şuan yanımızdamı onu bile bilmiyoruz"Kızlar eve girip beni bayıltıp,kaçan kişi kim dersiniz?"diyerek konuya girdim.Önemli olan bu idi zaten.Konuşulması gereken konu bu sonuçta.Başımızda böyle büyük bir sorun varken havadan sudan konuşmayacaktık herhalde. "Bir fikrim yok ama bu her kimse bizi taniyan hatta yakından tanıyan biri olmalı.Çünkü Sude'nin telefonunun aynısını alıp,telefon zil sesini bile bilecek kadar yakın hemde.Tabi eve nasıl girdiğini de unutmamak lazım.Sude böyle mantıklı ve uzun bir konuşma yaptıktan sonra lafa giriştim.
"Haklısın.ben de bu şekilde düşünüyordum."
Tabi Elif herşeyi karıştırmazsa olmaz zaten.
"Belki Nurullah yaptı nerden bileceğiz?"
Sude Nurullah'a laf yedirirmi?Ah tabiki hayır.
"Nurullah yapmaz öyle şey hem belki de Efe yaptı nereden bileceğiz"
Bunlar da ne acayip şeyler ya biri Nurullah der,biri Efe der.
"Canımlar ikiside yapmaz zaten.Bana ya da bize düşman olan bir kişi yaptı belli ki"
Akıllı ben durumu hemen çözdüm.
"Birimize zarar vermese bari.Hadi size bir şey olsa önemli değil de Nurullah'ıma birşey yapar diye korkuyorum"
Bayan romantik ve arkadaş satıcı Sude'miz Nurullah'ı bir şekilde lafa sokmayı başardı.
"Öyle mi bayan romantik sana bir şey olup da geberirsen cenazende dua yerine kolbastı söyletiyimmi?"
Ayy ölmesin o ya o benim aşkım.Biriciğim.Seni seviyorum aşk böcügüm"
Aman Defne eksik kalsın.Hem ne o öyle ölürsen felanlar.Duymayayım bir daha"
Bayan romantik cici anneye bağladı.
"Tamam bebem.Demem bir daha."
Uykum gelip esnemeye başlayınca tam konuşmak için ağzımı açmıştım ki bayan serseri ağzımı geri kapatmama neden oldu.E bayan serseri tabiki de Elif Hanım"
"Akşam oldu uyusak mı artık"
"Bencede uyuyalım artık"
Debi bayan romantik.
Yataklarımıza gireli üç saat oldu ben hala uyuyamadım.
Su içmek için mutfağa indim.Bardağı elime aldım almaz olaydım.
Bardağın üzerinde bir not vardı."Yaptıklarının bedelini çok ağır ödeyeceksin.Senin kabusun olacağım"
Neydi bu şimdi?Ben kime ne yaptım ki?
Bir anda cam kırılma sesi geldi.Oturma odasına gittim ve ağzımın açık kalmasıyla şoka girmem bir oldu.
Evet diğer bölümler kısa oldu ama bu biraz daha uzun oldu.Acaba eve giren kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Yabancı
RandomBenim adım Defne.Küçük,şirin bir evim var.daha doğrusu evimiz...Ben bir öğrenciyim.Arkadaşlarım Elif ve Sude'yle yaşıyorum.Evimizde birsürü gizemler var ve bizi takip eden insanı bulmak için yola çıkıyoruz.Maceralar bizi bekliyor.