English:
Nothing helps expand the horizon like English stories reading. We always just reading, but never interested about stories author. What are they doing in free time? Are they thinking about writing in future?
I help you learn more about one author. Her name Millie ( @millie_ ), she's eighteen years old and a freshman at the university of Arkansas.
I take interview from her and present it to you.
1. Tell something about yourself
•I'm a freshman at the University of Arkansas
2. What prompted you to write?
•When I was a kid, I always read a lot. Like, that's really just about all I ever did. And when I was like fourteen or so, I found Wattpad. So after reading a few stories on here, I just decided to try my hand at writing my own stories and that's how it all started.
3. How long are you in wattpad?
•I think I made my account in 2012, so four years.
4. How much stories you are writing at this moment?
•I'm only working on one story at the moment, just because I'm just about to start college and I really want to focus on that for right now.
5. From where you get an inspiration?
•Most of my inspiration comes from songs, but sometimes I get inspired by movies and tv shows.
6. How long it takes to write new part?
•Depending on the story, it takes about 5-8 hours.
7. How often you get private messages? What girls write to you?
•I get private messages really often, maybe like 5 or so a day, so it really adds up because I usually don't have time to check them for a couple days. And sometimes it's interview requests, writing advice requests, or messages of encouragement.
8. What do you do in your free time without writing?
•When I'm not writing, I'm mostly just watching my favorite show, Grey's Anatomy, on Netflix.
9. One of your stories (Saving Sawyer) has more than 16M views, how do you feel knowing this?
•Knowing that Saving Sawyer has 16 million reads is insane. When I finished it a year ago, it had about 8 million reads, so to know that it's doubled in just a year is amazing. I'm so glad so many people have read and loved it. I get comments from people on here all the time saying that the story inspired them to write their own story, which is always so incredibly humbling to hear. I'm just very grateful.
10. How long are you going to write? Maybe you want to do it in the future?
•I'm not sure! It'll be for as long as I have ideas, I suppose. It's not what I want to do career-wise, but it is something that brings me happiness, so it'll be a big part of my life for years to come, I'm sure.
11. Say a few words for girls who want to reach something in writing.
•I just want everyone who is trying to achieve something through writing to know that anything they want to do, they can do. It's important to not lose your faith, especially if you're not getting as many comments or votes as you'd like. The fans and the comments and votes are nice, but they aren't everything. Write because you want to, not because you want "fame." Do that and I promise you you'll be a lot happier.
She is very interesting and polite. When I reading her works it makes me disconnect from all over the world.
Visit her profile and read her works. Promise, you'll not be disappointed.
Thanks for reading my first work on the theme 'Popular English writers."
Lithuanian:
Niekas taip nepadeda praplėsti akiračio kaip Angliškų istorijų skaitymas. Mes visada tik skaitome, tačiau, niekada nepasidomime apie autorius. Ką jie veikia laisvalaikiu? Ar jie galvoja apie rašymą ateityje?
Padėsiu jums susipažinti su viena autore. Jos vardas Millie, jai aštuoniolika metų ir ji pirmakursė Arkansas universitete.
1. Papasakok apie save.
•Esu pirmakursė Arkansas universitete.
2. Kas tave paskatino rašyti?
•Kai buvau vaikas, labai daug skaitydavau. Atrodo, kad tai buvo viskas ką aš dariau. Ir kai buvau apie keturiolikos metų, atradau Wattpad. Paskaičiau keletą istorijų ir pradėjau pati jas rašyti, štai kaip viskas prasidėjo.
3. Kiek laiko esi Wattpad'e?
•Anketą susikūriau apie 2012 metais, tad apie keturis metus.
4. Kiek istorijų šiuo metu rašai?
•Šiuo metu vieną, tik todėl, kad pradedu mokytis koledže ir noriu susikaupti ties tuo.
5. Iš kur gauni įkvėpimo?
•Įkvėpimas ateina iš dainų, kartais televizijos laidų ar filmų.
6. Kiek laiko užtrunka parašyti naują dalį?
•Priklausomai nuo istorijos, dažniausiai nuo 5 iki 8 valandų.
7. Kaip dažnai gauni asmenines žinutes? Ką merginos tau rašo?
•Privačias žinutes gaunu labai dažnai, apie penkias per dieną, todėl man labai sunku jas visas peržiūrėti. Tai interviu prašymai, patarimai apie rašymą, žinutės su paskatinimais.
8. Ką veiki laisvalaikiu?
•Kai nerašau, dažniausiai žiūriu mėgstamiausias laidas, Grey's Anatomy, ar Netflix.
9. Viena iš tavo istorijų (Saving Sawyer) turi daugiau nei 16M peržiūrų, kaip jautiesi tai žinodama?
•Saving Sawyer turi daugiau nei 16M peržiūrų, o tai yra beprotysė. Aš ją baigiau prieš metus ir tuo metu buvo tik 8M peržiūrų, o tai kad peržiūros pasidaugino du kartus yra nuostabu. Džiaugiuosi, kad žmonės skaito tai ir jiems patinka. Gaunu komentarus, kad mano istorija įkvėpė kitus rašyti, ką malonu girdėti. Esu labai dėkinga.
10. Kaip ilgai dar žadi rašyti? Gal siesi su tuo savo ateitį?
•Nesu tikra! Tai tęsis tiek laiko, kiek turėsiu idėjų. Mano karjera nebus susijusi su tuo, bet rašymas daro mane laiminga, ir bus gyvenimo dalimi dar kiek laiko, esu tikra!
11. Pasakyk keletą žodžių merginoms, kurios nori pasiekti kažko rašyme.
•Aš tik noriu, kad visos, kurios nori rašyti, žinotų, kad viską ką jos nori padaryti, gali daryti. Svarbiausia niekada neprarasti tikėjimo, net jei negauni tiek komentarų ir vote, kaip nori. Fanai, komentarai, vote yra nuostabu, bet ne svarbiausia. Rašyk, nes nori tai daryti, o ne todėl, kad nori būti 'garsi'. Daryk kaip sakau, ir prisiekiu, būsi tikrai laiminga.
Ji labai įdomi ir draugiška. Kai skaitau jos darbus, atsijungiu nuo viso pasaulio.
Apsilankykite jos profilyje, paskaitykite jos darbus. Prižadu, Jūs tikrai nenusivilsite.
Ačiū, kad skaitėte mano pirmąjį darbą, tema 'Garsios Angliškų istorijų rašytojos.'