Chp 4 : What ?

12 1 0
                                    

{Di rumah Hyuna}
"Slmt pulang cik hyuna .. " maid2 d rmh hyuna mnegur ..
" nae ... " hyuna trus msuk ke bilik lalu mmbersihkn diri ..

Beberapa minit hyuna kluar dr bilik mndi lalu mnukar pkaian .. Hyuna mmakai bju t-shirt tnpa lengan yg labuh dpdankn dgn high waist jeans ..

" hyuna nk mkn x .. " msuk seorg maid yg brumur kira2 50 an ..
" nanny .. Hyuna nk kluar kjap .. Mybe hyuna x blik .. Tdur rmh kwan .." hyuna senyum kpd pnjga nya dr sekolah rendah yg dpnggil sbgai nanny ..
" hyuna okey ke .. Xnk crita ape2 kt nanny ke .." britahu nanny nya lgi ..
" xde . .  okeylhh nanny .. Hyuna g dlu. . " hyuna kluar lalu trun dr bilik nya mnuruni tangga ..

Mian nanny ... Hyuna xdpt nk crita .. -getus hti hyuna-

Smpai d luar rmh Hyuna mnyarungkn kasutnya ... Lalu brjln smpai ke stesen bas ..

[Rumah Js]
" Omma .. Js kluar jp tau .. Js mnuruni tngga mnuju ke pintu kluar rmh ..
" Hati2 jln ank omma eoh ..! " kta omma js mmsan pda anknya ..

{Station Bus}
" aigoo .. Mna bus niii .. Haishhh ..." hyuna mmbebel sendiri
     Tiba2 brhenti sebuah motosikal d tmpat hyuna mnunggu bus .. Pnunggang motosikal trsebut trun dr knderaan lalu mndekati hyuna mmbuatkn hyuna cuak ..

" kya ! Sapa kau .. Heoh !! " hyuna cuba mnutup ktakutan dgn mmbranikn dirinya ..
"X ingt i ke hyun ssi .." si penunggang mnanggalkn helmetnya .. Hyuna trkjut stelah 2 thun mninggalknnya .. Nmja trsebut mncul smula ..
" Huh . . kau nk ape .. " hyuna brsuara dingin ..
" i want you .. " v mndekati hyuna dn cuba mnciumnya .. Blm smpat v mncium hyuna satu tumbukan hinggap d pipi V mmbuat hyuna trkesima mlihat si pnumbuk ..
Hyunseung -hati hyuna brsuara-

" hoi kau sapa tumbuk aku .. Brani kau .. " v mula berang ..
"She is MINE .. Arrasso ! Jom .." tngan hyuna dtarik oleh hyungseung mnuju ke kreta nya ...
Hyuna hnya mngikuti lngkah Js ke kreta lalu msuk ke dlm kretanya ...

Sepanjang prjlanan hyuna hnya trdiam .. Mncerna kta2 js d station tdi. .
" She is MINE .. "

Apa mksud dia .. Knp dia tlong aku. . apa niat dia .. Knp hyungseung .. Knp buat hti aku mcm ni .. -hyuna brmonolog d dlm hti-

Aku xkn bgi peluang kt sapa2 pn utk pkat kau .. Xkn .. Aku akn lndungi kau .. -hyungseung brsuara dlm hti-

Notes : Mian late update .. N jgn Bash author .. Crita ni imaginasi author je .. Author pn Army .. Author xnk bts mrh sbb army2 slalu shipkn diorg dgn girls band .. Mian ...

The Secret LoveWhere stories live. Discover now