Taman skolh
" Haihhh ... Ape dia nk sebenarnye ... Dulu bkn main nk tinggalkn aku sbb nk dkt si gedik irene tu .. " aku mmbebel seorg diri ..
" Weyhh !!! Hyun ! " gayoon mnyergah hyuna diikuti jiyoon , jihyun, & sohyun mngejutkn hyuna setelah lma mmbebel sendirian ..
" Haishh .. Kau nii .. Nk aku mati awal ek ..." aku mngomel lgi ..
" Alolo our sexy mexy chingu jgn la mrhh .. X comel laa .. " jiyoon mmeluk bhu hyuna bgi mnenangkn rakannya itu ..
" btul tu btul .. " gayoon mngiyakn kta² jiyoon smbil mmbuat aegyo .. Jihyun dan sohyun trsenyum mlihat gayoon ..
" Dia da datg blik wey " aku mula sebak ..
" Nuguya " serentak mreka brempt brtanya ..
" Taehyung .. " aku mula mnitiskn airmta ..
" Aishh !! That namja .. " jiyoon mula geram .. Bgi mnenangkn hyuna mreka brempat mmeluk hyuna ..Skip
Hyunseung situation
" Encik Park I want you to investigate about namja name Taehyung .. All about him .. " hyunseung mngarahkn pmbantu khas appa nya utk mnyiasat tntang taehyung ..
" But .. Tuan muda klau Tuan Jung tnya .. " tdak sempat encik Park mnghbiskn ayatnye hyunseung mngangkat tngan tnda mnyuruhnya tdak bnyak soal ..
" Saya nk mklumat tu secepat mungkin dhnyar trus pda saya .. " hyunseung tdak mhu brkompromi ..
" Baik tuan muda saya pergi dulu .. " Encik Park trus bredar ..- aku xkn biarkn kau kcau girl aku .. Hyuna saranghae my dream girl .. - getus hti hyunseung ..
Skip
Taehyung Mansion
" Aishhh !! X guna btul namja tu .. Hishh .. Aku akn rmpas hyuna dr kau tak guna .. " taehyung mnumbuk dinding mlpaskn geram ..
" Oppa ..... Knp x call chagi .. Chagi call pn x angkt .. " siapa lgi klau bukn irene dgn prangai gediknye ..Ps : Mian irene fans just ff .. Back to story
" Hmm .. Irene nk apa nii .. Dtg rmh oppa .. " taehyung brtnya tnpa mmandang irene ..
" Oppa ... Kajja teman irene g shopping .. Pliss ... " irene mula mmeluk lengan taehyung smbil mnguis dada taehyung .. Nmun mlangnya taehyung mleraikn pelukkn irene pda bhu nya ..
" Oppa xde mood .. Irene g sendiri .. " taehyung mletkkn duit atas meja lalu beredar mmasuki bilik nya dan mngunci pintu bilik ..
" Eihhhh .. Oppa jhat ! " irene mngambil wang trsebut lalu bredar dr rmh taehyung...- Merimaskn btul laa .. Mcm aku ni xde keje lain asyik nk ikut dia shopping je ..- monolog hti taehyung lalu mmikirkn hyuna dan mrancang stratergi mndptkn hyuna smula ..
******************************
" Haihhh .. Pening aku cmni .." aku mngomel sendiri ..
" Cik muda xnk mkn .. " ktua pmbantu rmh brtnya ..
" its okey .. Nnti saya trun mkn. . " aku mnjwab ..
" Baik puan .. " slepas pmbntu kluar dr bilik hyuna pnjaga nya dr kecil msuk ke dlm biliknya ..
" Hyuna ade msalah ke .. Nanny tgok muka sedih je .. " hyuna tdk mnjwb trus mmluk nanny nya smbil mnangis tresak² .. Pnjga hyuna itu hnya mmpu mngusap rmbut bgi mnenangkn hyuna ..- Knp hti aku nii .. Hyunseung protector .. V pula ex aku .. Haihh .. - monolog hti hyuna ..
Tbc ....
Ps : mian rin lmbt update story. . busy lately nii.
YOU ARE READING
The Secret Love
RomanceMengisahkn tentang khidupan hyuna yg kkurangan kasih syg eomma & appanya ... Hyuna mrupakn ank sulung dr dua adik bradik .. adik llakinya tdak bgitu rpat dgnnya .. nmun hyuna mmpunyai 4 org rkan yg mmahami hyuna dan mngetahui sikap hyuna ... Ikuti k...