Masaya dertli bir şekilde oturdu,
C: "Ne yapacağım bilmiyorum May... Gerçekten. Bazen Fury'nin neden kaçmak istediğini anlıyorum. Hale bak. En iyi ajanlarım Hydra'dan çıkıyor, Avengers kırmızı alarm verdi ve içeriden birilerinin ajan olduğunu söylüyorlar. Widow öldü. Daisy takımını kurtarmak için uzaya gidiyor..."
May koltuğa oturdu ve söylendi,
M: "Bu hayatı seçen sensin Phil. Şimdi sanki istememişsin gibi konuşma. Bunu sen kurdun."
C: "Bu kadar sorun çıkacağını tahmin etmemiştim."
M: "Kimse etmemişti... Tabi ki kimse bunun kolay bir masabaşı olacağını da söylemedi Coulson."
C: "Evet, evet söylemedi..."
Masasının altındaki kilitli dolabı boynunda olan anahtarla açtı. Kağıtları, dosyaları ve gri taşı çıkardı. Daireler, çizgiler, garip geometrik şekiller... Hepsi kağıdın üzerindeydi. May kağıtları eline aldı.
C: "Hayır... Onlar değil."
May garip bir şekilde Coulson'a baktı ve kağıtları masaya bıraktı. Dosyaları eline aldı. İçerisinden kağıtları çıkardı. İsim tanıdık geliyordu... "CAROL DANVERS"
M: "Bu kadın kim?"
C: "Carol, Kree araştırması yapıyordu... Namı diğer Ms. Marvel..."
M: "Kree araştırmasında çalışan mı?"
C: "Evet. Şu anda Avengers'ta. Ve ben..."
M: "Ve sen cevap almak için onu takip edeceksin değil mi?"
C: "Evet... Ettim bile."
May dosyadan bir fotoğraf çıkardı. Bu bir koridorun fotoğrafıydı. Fakat koridor Coulson'ın çizdiğine benzer şekiller taşıyordu.
M: "Burası neresi?"
C: "Carol'un evindeki koridor."
May resimleri Coulson'ın çizimlerinin yanına koydu.
M: "İleri gittiğini düşünmüyor musun?"
C: "Çok... Çok ileri gittim."
M: "İçeri girdiğinin..."
C: "Farkında olması gerekir ama şu anlık kimin neden girdiğini bilmiyor. Yakında öğrenir. Ya da öğrenmiştir ve beni bekliyordur."
M "Ne demek o?"
C: "O benim gibi..."
M: "Ne?"
C: "O bir Kree May... O bir Kree... Fury, benim ruhumu ve özelliklerimi bir Kree ile değiştirirken bunu hesaba katmadı. Bu garip hisler ve güçler... Ben de Kree'ler gibi dönüşüyorum... O doğrudan etkilendi. Carol onlar tarafından kurtarıldı ve şu anda güçlerini kontrol edebiliyor. İnsan olduğunu gösteren tek kanıt görünüşü."
M: "Yani sende bir Kree olmaya adaysın."
C: "Adaylığı geçtiğimi düşünüyorum Carol. Yavaş yavaş ona dönüşüyorum gibi geliyor. Düşünme tarzım, yaşam tarzım... Şakalarım bile değişti."
M: "Ne yapmayı planlıyorsun Coulson? Bir Kree bulup onunla mı dertleşeceksin?"
C: "Dediğim gibi, eğer Carol girdiğimi fark ettiyse, beni bekliyor olacaktır... "
O sırada Daisy aradı, Coulson telefonu açtı,
C: "Daisy, geliyor musunuz?"
D: "Coulson... Bir haberim var... Yeni bir üyeye ne dersin?"
C: "Neyden bahsediyorsun?"
D: "Nate'in bir koruması var... Evet garip. Nate'de gördükleri bir ışık varmış herhalde. Onu eğitmek için birini görevlendirmişler ve bizi ayaranda oymuş."
C: "Ajan olmadığına nasıl karar verdin?"
D: "Captain America'nın 2. Dünya Savaş yıllığına bak. Orada bir kadın göreceksin."
Coulson bilgisayardan dosyaya giriş yaptı.
C: "Burada binlerce resim var."
D: "Dosya adı "İsimsiz" Coulson."
Coulson ismi "İsimsi olan dosyayı buldu. İçinde bir resim vardı. Captain America bir kadının yanında duruyordu. Kadının bir tacı ve zırhı vardı. Kalkanındaki sembolü analiz etmeye çalıştı fakat fotoğraf eskiydi ve belli olmuyordu.
C: "Evet, gördüm."
D: "Bu kadın onun kabilesinden geliyor ve bunu kadını görünce anlayacaksın."
C: "Sana güveniyorum Daisy. On yıllık eğitimin boşa gideceğini düşünmüyorum."
D: "Gelince görüşürüz Coulson."
Coulson telefonu kapattı. Sonra da derin bir nefes aldı,
C: "Ve şimdi de, Daisy bilmediğimiz birini Inhumans kabilesine bağlamak istiyor. Ne harika! Eğer ajansa ve Daisy'nin düşündüğü gibi biri değilse bütün üssü başımıza yıkabilir. Buna ne açıklama yapacaksın May?"
M: "Benim olduğum yerde hiçbir yer başa yıkılmadı Coulson. Bunu görmeye de hiç niyetli değilim."
C: "Ben gideceğim."
Coulson resimleri aldı ve yaka kartını taktı.
M: "Nereye?"
C: "Avengers Tower'a."
M: "Bir sorun... Bekle, Ms. Marvel'a mı?"
Coulson kaşlarını çatarak ve yavaşça kafa salladı.
M: "Ben de geleyim seninle."
C: "Hayır. Eğer Daisy erken gelirse senin ilgilenmen gerekecek. Ayrıca Parker ile bir proje hakkında konuşmam lazım."
M: "Ajanlar hakkında mı?"
C: "Yeni bir proje. Takım profili gelmedi daha. Hell's Kitchen'ı ve Gotham'ı kapsayan büyük bir proje olmasını planlıyorduk. En son Parker Elektra ve Red Hood ile konuştu. Sonucunu merak ediyorum. Bu arada üst birime söyle bütçeyi ayarlasınlar takım için."
Coulson ceketini giydikten sonra kahvesini aldı ve odadan hızlı bir şekilde çıktı. May düşündü,
M: ""Bu işler gerçekten seni aşmaz mı May? Evet... Evet aşar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Last S.H.I.E.L.D. Agent] Phil Coulson
General FictionS.H.I.E.L.D. düşüyordu... Herkesin gözü önünde, bu barış cemiyeti elden gidiyordu. Tek umut da... Yani bir bakıma... Yani bir açıdan... Phil Coulson... Yani şimdiden Hydra'yı galip sayabiliriz... Sayabilir miyiz?