O gun cok yorgun olmama ragmen gozume uyku girmedi.kendimi engelleyemiyordum.onu dusunuyordum.
ertesi gun...
Mmmm saat kac aceba 8 oldumu? Allah kahr etsin... bu da neydi boyle saat 9 olmus.harikasin ece daha ilk haftadan gecikmeye basladin.hizla pantalonumu giydim.Anne sari bluzum nerde?
-yikadim ece
tam da sirasiydi olsun yesil de fena diyil,su halimle bile secicilik yapa biliyorum ya pes gercekten.saclarimi da taradikmi tamamdir,birazcik ruj birazda rimel surdummu ve biraz daha
-ece 9 u 20 dakika gecti canim gec kalmiyomusun-dedi annem telasla
-yo anne merak etme yetisirim -telasini yatirtmaya calistim.-gorusuruz anne
-gec kalma kizim
biraz cabuk olursam kesin varirim hocadan once.lanet olsun neden hep gecikirken bi terslik olmak zorunda ki?kitaplarimi yere birakip acilan ayakkabi baglarimi baglamaya basladim.birden:
-heey onlari geri ver.sana soyluyorum bekle dedim sana!!para yok orda sadece kitaplarimi geri getir!dursanaaaa!hah yakaladim seni kimsin sen?
-Ta daa
-ben sey yani neden yaptin
-rehine aldim kitaplarini kucuk hanim(kahkaha atarak)
-ha ha cok komik.hem sen ne ariyosun burda/
-bekliyceymi soylemistim
-ama gec kalicaksin benim yuzumden
-benim acelem yok istersen hatta okulu kira da biliriz ha ne dersin?
-sacmalamayi birak ve cabuk ol hadi!
-iyi peki emr edersiniz kumandan(siritarak)
inanamiyorum saat 11 olmus tam 30 dakika gecikmistik-hadi kapiyi ac mert.mert kapiyi hafifce tiklatarak :-sey hoca ozur dileriz gece bilirmiyiz?
hoca:ooo ilk dersten iyi is becerdiniz.cikin disari!
-ama hocam...
-cikin dedim!
-harika ilk ders mahv oldu
-takma Ece
-off
-acmisin?
-aslinda biraz evet
-harika gidip kahvalti yapalim ne istersin yemeye?
-bilmem simit ola bilir
-tamam kucuk hanim o zaman okulda bi isimiz kalmadi cikalim
biraz sonra deniz kenarina vardik.bana simit aldi.ilk kez bi erkekle bu kadar yakin oluyodum.cok iyi bi cocuktuk ama emindim artik hisslerim sadece arkadascaydi.simitlerimizi yedikten sonra uzun uzun yuruduk.bana kendini anlatdi.en cok 2 yil once kanser olan kardeine uzuldum.ona destek olmaya calisiyodum.ama oysa o bu kadar dertle bile beni guldurmeye calisiyordu.cok eylenceli biriydi.sonra beni eski bi mahalleye goturdu.cok tatli sirin bi mahalleydi.eskiden burda oturuyolarmis.yorulunca kolumdan tutup devam etmem icin destek veriyordu.cok egleniyordum.tanimadigim bi cok yeri tanitmisti bana bir kac gun icinde.guzel geciyordu gunler.en yakin arkadasim olmustu okulda.derslerime de yardim ediyordu.her gun okula beraber gidip geliyorduk.okulu bile birlikte kesf ediyorduk.siniflari karistirirkan yardim eder cabuk bulurduk.bana cocuk gibi davranirdi yemeyime karisirdi cabuk bitirirsen seni luna parka goturucem derdi.qicik olmus gibi davranirdim.oysa benle oyle davranmasi nasil da hosuma giderdi.ders aralarinda bahcedeki bankda oturup beklerdik.saclarimi dagitir kizdirirdi beni.her saat zorumlu sekilde su icirirdi.Faydaliymis meger.bana deger veriyordu.o da benim cok degerli arkadasimdi zerre suphem yoktu buna.
aradan 1 hafta gecti.
-ece sana bisiy soylemem gerek benim
-cabuk ol Mert , yagmur fena yagiyir eve geciyim sacim falan bozulurr (gulerek)
-ya bos ver iyi geceler tatlilik sonra konusuruz
-ama Mert
-iyi geceler
aman zaten eve varir varmaz arar beni bende ozur dilerim.eve gectim her kese selam verip odama gitdim.ustme rahat biseyler giyinip biseyler atistirsam iyi olurdu.ustumu degistirir degistirmez telefonumu alip yemeye katildim.babam:
- e Ece nasil gidiyo?arkadaslarin , ogretmenlerin falan?
-eh iyi be baba her sey cok Sukur
annem:iyi babasi nolsun gidip geliyo uslu uslu
gulmemek icin kendimi zor tutdum.sanki 3 yasindaki cocuktum.birden ablamin ters bakislarini hiss etdim.hala anlamiyordum neden boyle davraniyorduki?ne zaman konusmak istesem erteler bisey olmadigini derdi.mesaj titremesi ile ani dalginligim gecti.mert mesaj atmisdi heralde eve vardigini soyluyor olucak.okuduklarimdan sonra 2 dakika elim havada kaldi:
"Ece nasil soyleyecegimi bilemiyorum.seni daha ilk gunden begeniyordum.o yuzden 2 ci gun gelip yanima oturunca dilimi yuttum.o gun nisa eve gitmemisti sen beklediginde sadece senle daha fazla vakit gecirmek icin yalan soylemek zorunda kaldim.Lutfen beni anla.Hislerim cocukca gele bilir ama sen hayatimda ilgimizi ceken ilk kizsin.Senin yaninda fazla neseli oluyorum.Bana elini uzat ve bir olalim ne dersin?"
yasadigimiz onca guzel ani gozumun onunden gecti.lokmami yutup odama yurudum.
-ece iyimisin kizim?
-ece...
Sanki beynimden vurulmusa dondum.Ya nasil olur o benim arkadasimdi nasil boyle bisey derki?
istemsizce agladim.sadece tavana bakarak agladim.telefona baktigimda bir mesaj daha atdigini gordum:
"ben ozur dilerim"
artik daha sakindim cesaretimi toplayip cevap yazdim:
"bak mert seni cok seviyorum ama dostum gibi.yanlis anlama ben ask mesk bilmem sadece dostlugunu istiyordum.ama gorunur o ki bi daha gorusmesek daha iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oysa ben....
RomanceHer gun adama sarhos olan bi kadinin hikayesi...Oysa ben seni hic birakamiyacak kadar diyilde ,birakmis gibi davranipta sana her gun yeniden ashik olacak kadar sevmistim...asla sana haykirdigimi anlamayacaktin ama olsun ben alismistim...