Noluyor?deliriyordum sanki.Beynimden vurulmusa donmustum sanki.Canim yanmisti sanki.Megerse sinifta konusu giden Mertmis.Megerse bu kiz icin dun beni aramadi bu gun okula beni beklemedi megerse onun icin derse gelmedi megerse.....Ya bane ne diyilmi?Kendine gel Ece ondan kurtulmaya calismiyomuydun?Al iste istediyin oldu.Istediyim kadar yalniz takila bilirim.Artik islerime de karisan biri olmaz.Ama icimde bir aci vardi sanki.Sanki bi parcami baskasi elimden almisti.Kiskanmistim.Evet... Kabul etmesi zor olsada kiskanmistim.Dostluktan otemiydi yoksa duygulrim?Sacmalama Ece...
-hanfendi,hanfendi iyimisiniz?
-hah?tamam iyiyim merak etmiyin iyiyim tesekkur ederim
birden dakikalardir ayni yerde gozlerimi cekmeden merte baktigimi bi arkadasin beni durtmesi ile fark ede bildim.BIrden mert bena bakti.Sanirim yanima geliyor evet.
-Naber Ece?
-sey iyi sen nasilsin?
-eh iste
ellerini ceplerine sokup hic bisiy olmamis gibi gecti.tamam tamam korkunc bi ruyaydi bu.Gozlerimi kapiyip acicam ve gececek.3... 2... 1... Hadi Ece...
Allahim noluyor neden uyanmiyorum?Sanirim eve gitsem iyi olucakti.bu gunluk bu kadar dram yeter.hem belki yalniz ka;sam daha iyi olurum.
-Ece gelmiyomusun derse?Ece??
-Nisa biraz basim agriyor eve gitsem iyi olucak sanirim
-geliyimmi?yardima ihtiyacin varmi?
-yok ya merak etme .gorusuruz
-dikkatli ol canim
Afallamistim,Ne oldugunu anlamiyodum.Bi gun icinde ne olduki?Neden boyle davraniyordu?Ve en tuhafi bu bana niye bu kadar koymustu?Kim olsa aynisinimi yapardim?Dotumumu kiskanmistim yoksa ona karsi bi duygularimmi vardi?Aklimi kemiren deli sorular beni eve getire bildi.Eve girip direk odama ciktim.Birileri beni sormasin diye kapiyi da kitledim.Uyumak istiyodum.Onca odevim umrumda bile diyildi.
Nasil bi uyku bu arkadas?dunden beri uyumustum kahvalti yapip ciksam iyi olucakti.
Sanki bi bosluk vardi.Yanimda olup sacmalamasi vardi ya ha simdi o yok .Anlatdigi fikrayi anlamayip ters bi bakis atmasi vardi,Kulakligimi cikarip beni hic dinlemiyosun tripleri olucakti.E tabi bende sinir olucaktim kulakligimi cikarmasina.Usudugumde ceketini bana vermesi.Beraber kahvalti yapmak vard...
Ne sacmaliyosun Ece?o senin arkadasindi simdi diyil iste abartma hem tanisali 1 ay bile olmadi.hem dusunsene cikma teklifini Kabul etseydin simdi yuz ustu kalicaktin,Ohh be mis gibi yalnizim iste...
Karsidan geliyorlar.Salaklar...
-naber ece?(mervenin elini tutdu o an)
surat yapip gitdim.Lanet seyler bi de gozume sokuyo sanki.Hizlica ciktim okuldan.Her zamanki gibi kulakliklar kulagimda mterobusde yalnizca bi sarkiyi dinliyodum
Sonu yoktu zaten bitdi
Herkez gibi o da gitdi....
Seksendort faili mechul.su an beni anlatiyordu sarki evet her kes gibi odaa gitdi....
ya neden koyuyo bu bana bu kadar ya?aman ece sen ne badireler atlatdin bunu mu atlatmiycan?sadece kafaya bu kadar takma yeter...
-iyi gunler anne
-ece ne oldu? niye dondun?
-biraz kotu hiss etdim eve dondum anne
mert yuzunden kac gundur dogru durust bi derse girdigim bile yok.ama boyle olmazdi kendime gelmeliydim.ben bu degildim.hemen gidip derslerimi yapicam.hem bununla o zibidiyide kafaya takmiyo olucam.
3 saat sonra...
vay be ne calistim ama.nyton gibi cocugum be.tamam cok ta sey yapmamak gerekir.gec olmus uyusam iyi olucak yarin erken kalkmak gerek.
saat kac ece?hmm daha erkenmis.kahvaltimi yapip rahatca giyinirim iste.cok pozitivim evet harika.
sarki soyleyerek yurumek fazla keyif veriyor.cok daha iyi hiss ediyordum .artik onlari el ele gormek bile cokta tin dediyim bi konu olurdu.umrumda diyiller .zaten bir birilerinin dengi onlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oysa ben....
RomanceHer gun adama sarhos olan bi kadinin hikayesi...Oysa ben seni hic birakamiyacak kadar diyilde ,birakmis gibi davranipta sana her gun yeniden ashik olacak kadar sevmistim...asla sana haykirdigimi anlamayacaktin ama olsun ben alismistim...