1.Kylie este gata sa mearga in oraş sa se vadă cu Tyga la un suc,sau o cafea.E super fericită pentru că Tyga i-a zis că de ziua ei ii va face o surpiză ceva pe 4 roți. Ajungând la restaurant Tyga îi spune:
-Ce ti-a luat atat de mult sa vii? Voiam sa-ti spun ca de ziua ta am un concert planificat de 2 luni şi abia astăzi mi-am facut curaj sa-ti spun.
-CEE? Sunt iubita ta de 2 ani! Şi mă dai pe un concert? Na,dacă cadoul va fi mai frumos ,eu nu mă supăr.
-Hai să ieşim un pic afară să-ți arăt cadoul,deja l-am luat,de asta te-am chemat astazi aici.
-Nu trebuia,gen puteai sa mi-l iei după,când aveai mai mulți bani.Mă rog hai să mergem.Zise Kylie🎀🚘Pampampampampam a apărut minunea asta pe 4 roți cu fundiță deasupra.❤🎀
Kylie a rămas fară cuvinte şi nu i-a venit a crede tot zicea "What? What?" S-a blocat.Imediat i-a smuls cheia din mana lui Tyga si au plecat la plimbare prin los angeles.
Kylie a fost super incantată,deşi cand a ajuns la restaurant Tyga i-a dat cu firma-n cap 😂😂2.După vreo 2 săptămâni,Kim si kanye,Khloe,Kendall,Black Chyna,Kylie si Kourtney au hotărât să meagră in Cuba,o țară minunată.
Normal că,Kim a vrut să atragă atenția aşa ca in Cuba si-a inchiriat un Chevrolet de modă veche roz bonbon,şi o vilă cu piscină.Kris şi Rob Kardashian au rămas in Los Angeles pentru a se ocupa de treburile pe care le mai avea.Kim a mers si cu cei 2 copii Saint West kardashian si North west Kardashian. In cuba a mai venit si Black China actuala soție a lui Rob! Care s-a imprietenit cu Khloe,probabil datorită vârstei,pe care o au în comun.S-au distrat,a fost minunat,dar tăte se termină si tot la,Los Angeles ajungi!