EN BAŞTAN (tanıtım yazısı)

1 0 0
                                    

Ben Güneş hayatımmı  nasıl?  Belki herkese göre dünyanın en iyi hayatıdır pahalı arababalar ,lüks oteller , marka kıyafetler , sahte gülümsemeler peki bana göre bence hayatım nasıl bidakka ben söyliyim ? bir hiçmişsin gibi bir çöpten farkın. Yok kimse seni sen olduğun. İçin görmüyor herkes seni Deniz Güneş Atahan  olarak görüyor adınla değil ama sadece Atahan olarak bu bir nevi zenginliğimin ismi benim değil soyadım onlar için önemli olan ailemmi nasıl biri   Babam hergece başka bir kadınla birlikte olan. Bir adam adammı orası şüpheli annem melek gibi bir kadın saf ama kötü anlamda değil iyi anlamda saf herşeyi affedebiliyor o aldatan babamı bile affetti .Peki ya abim dünyanın bana göre en kafa dengi en yakışıklı canım abim birtek o beni anlıyor bu hayatın bana göre olmadığını anlayan tek kişi benim canım abim onu çok seviyorum bu  ucuz hayatın içinde tek zenginliğim abim Savaş  insanlara göre benim ucuz dediğim hayat onlara göre muhteşem bir hayat ama benim ucuzdan kastım insanlar hepsi yapmacık  babamın annemin tanıştırdığı insanlar annem melek demiştim ama onuda zenginlik değiştirdi bir zamanlar en melek kadını annesiydi. Ama para zenginlik onuda değiştirdi bencil oldu annem. Peki ya ben , ben aslında kendi çapımda sıradan bir kızım ama insanlara göre mükemmelim niyemi ? Param var herşeyim var çünkü ama anlamadıkları şey şu para beni mutlu etmiyor  ben mutlu olmadım mesela. Düzgün bir sevgilim olmadı param için annemin tuttukları kesinlikle hepsi en iyi liselerde okuyan düzgün yakışıklı zengin olmak zorunda bana göre değil aileme göre ama bunlar benim umrumda değil benim hislerimi umursayan varmı yok abim var Savaş ama onunda elinden birşey gelmiyor  doğru düzgün bir dostum yok hepsi yapmacık mini etek giyen sürtük tipli şımarık kızlar ben öyle değilim size beni tanıtıyım ben mavi gözlü kahverengi dalgalısaçları olan  boyu 1.70 civarı olan zayıf bir kızım evet türkiye standartları içinde çokgüzel bir kız olabilirim ama güzellik ne ki ? Bu benim için önemli değilki önemli olan seni sen olduğun için kabul eden birinin olması hayatımda malesefki henüz öyle birine rastlamadım ama şu 18. Yaş günümde tek dileğim istediğim gibi sade rahat bir hayata sahip olmak özel okula gitmemek gerçek dostlarımın olduğu bir okula gitmek istiyorum özel okuldaki şımarık insanlarla değil doğru düzgün arkadaşlarımın olmasını istiyorum ve bunun için ailemle konuşmaya kararlıyım doğum günümde onlardan tek isteğim bu olucak yeni. Bir hayat ........

ARKADAŞLar YEPYENİ BİR HİKAYEYLE KARŞINIZDAYI ONDAN ÖNCEKİ HİKAYEM İÇİME HİÇ SİNMEDİ YANLIŞ YAZILAR VESAYRE OLDU BU İLK TANITIM İÇİN YAZDIĞIM BİR YAZI YAZIM HATALARI OLABİLİR TELEFONDAN YAZIYORUM EN YAKIN ZAMANDA YAZIM HATALARINI DÜZELTİCEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ ....😊❤️💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EN BAŞTAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin