"Believe in you"

12 1 0
                                    

Είναι πολλά πράγματα για 'σένα,που δε ξέρεις.Δε ξέρεις σε ποιό αγόρι μπορεί να αρέσεις και να στο κρύβει.Δε ξέρεις πόσο όμορφο είναι το σώμα σου,άσχετα κι αν πιστεύεις το αντίθετο.Δε ξέρεις πόσο όμορφο μπορεί 'ναι το χαμόγελό σου.Δε ξέρεις πόσο μπορεί να σου πήγαιναν κάποια ρούχα,που δεν αγόρασες μόνο και μόνο,επειδή σε 'καναν οι άλλοι να πιστέψεις ότι:"Δε μπορείς να φορέσεις εσύ κάτι τέτοιο!" "Είσαι πολύ χοντρή,για να σου πάει αυτό το ρούχό!" "Το φόρεμα αυτό έχει πολύ βαθύ ντεκολτέ κι εσύ δεν έχεις αρκετά μεγάλο στήθος,για να το αναδείξεις!".Όλα αυτά είναι μαλακίες!Σου είπαν,ότι δεν αρέσεις σε κανέναν,γιατί είσαι πολύ άσχημη;Εε λοιπόν μάντεψε κάτι!Καλύτερα να 'σαι 16 και παρθένα παρά 14 στα 4!Σου είπαν μήπως ότι είσαι πολύ χοντρή;Τα κιλά χάνονται!Αυτοί όμως πότε θα γίνουν άνθρωποι;Ποτέ!Σου είπαν ότι δεν είσαι όμορφη;Δεν έχει σημασία,γιατί μετά από μία ηλικία θα χρειάζεσαι περισσότερα από ένα όμορφο πρόσωπο,για να εντυπωσιάσεις!Η μοναδική άποψη,που χρειάζεται ν'ακούς σχετικά με τον εαυτό σου είναι η δικιά σου,γιατί μόνο αυτή είναι πραγματικά ειλικρινής!Μπορεί οι άλλοι να πιστεύουν ότι είσαι ο χειρότερος άνθρωπος ή οτοιδήποτε άλλο,δε σε ξέρουν όμως!Θα μου πεις τώρα κάτσε στην αρχή είπες,ότι δε ξέρω κάποια πράγματα για τον εαυτό μου,πως θα βγάλω λοιπόν μια ειλικρινή γνώμη γι'αυτόν;Αυτά τα πράγματα που δεν ξέρεις για σένα θα τα μάθεις στη πορεία.Κάποια στιγμή θα 'ρθει η μέρα,που θα 'χεις αρκετή αυτοπεποίθηση και δε θα ακους πια τη γνώμη των άλλων,γιατί η δικιά σου θα 'χει μεγαλύτερη σημασία.Εσύ και μόνο εσύ ξέρεις τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα σου!Οι άλλοι βλέπουν μόνο,ότι τους αφήνεις να δουν!Πίστεψε σε σένα και μην αφήσεις κανέναν να σε σταματήσει!

"Get inspired"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang