Molly:"Όλη σου τη ζωή παλεύεις να εντυπωσιάσεις άτομα,τα οποία μπορεί να μην είναι καν σημαντικά για 'σενα...Γιατί;"
Andy:"Γιατί πιστεύω ότι έτσι θα κερδίσω την αποδοχή των άλλων και θα γίνω αρεστή."
Molly:"Το ξέρεις ότι αυτό δεν είναι σωστό,έτσι;"
Andy:"Το ξέρω...Δε μπορώ να κάνω κάτι όμως γι'αυτό!"
Molly:"Κι όμως μπορείς!"
Andy:"Τι μπορώ δηλαδή;"
Molly:"Τι μπορείς;Θα σου πω!Μπορείς να αρχίσεις να έχεις εμπιστοσύνη στο εαυτό σου και να αρχίσεις να πιστεύεις σ'αυτόν!"
Andy:"Και πως θα το κάνω αυτό;"
Molly:"Η αυτοπεποίθηση είναι το κλειδί!"
Andy:"Δε νομίζω ότι το έχω αυτό το κλειδί..."
Molly:"Άκουσε με Andy!Μπορεί να νομίζεις ότι κάνοντας,ότι θέλουν οι άλλοι θα σε αποδεχτούν,όμως αυτό δεν ισχύει!Θα σε χρησιμοποιούν,για να παίρνουν αυτό που θέλουν και μετά θα φεύγουν!Πέρα απ'αυτό όμως,παριστάνοντας κάτι που δεν είσαι και κάνοντας πράγματα που δεν σε αντιπροσωπεύουν αυτομάτως διώχνεις άτομα από κοντά σου και αποστρέφεσαι αυτό που πραγματικά είσαι!Το να υποκρίνεσαι κάτι που δεν είσαι,για να αρέσεις,σε κάνει ψεύτικη και οι άνθρωποι δεν θέλουμε δίπλα μας υποκριτές,έτσι δεν είναι;"
Andy:"Έτσι είναι!"
Molly:"Τότε υποσχέσου μου,ότι θα σταματήσεις να υποκρίνεσαι και θα είσαι αληθινή."
Andy:"Υπόσχομαι!"
YOU ARE READING
"Get inspired"
Short StoryΑυτή είναι μία συλλογή one shot που έχει σκοπό να σας εμπνεύσει σε διάφορους τομείς.