"bir dayağımı yeseydin"

258 15 6
                                    

"kızı alıp gidicem"dedim sert ve bir o kadar otoriter bir sesle biranda kahkaha atmaya başladı"bir kahve içseydin"dedi . Resmen benimle alay ediyor lavuk tek kaşımı kandırdım"bir dayağımı yeseydin "dedim ve erkekliğine tekme attım. AÇIKGÖZ yere yığılırken kavganın başladığını gören diğer korumalar da bana saldırmaya başladı. Hepsini hallettikten sonra bir korumanın belindeki silahı alıp AÇIKGÖZÜN yanına gittim ve silahı erkekliğine dayandım "defne nerde ?"dedim silahı biraz daha bastırdım. Ağızından küçük bir inilti çıktı demek ki beyfendinin canı acıdı. Tekrar bastırınca"ilerideki odada" dedi onun gözleri kapalıydı bende bundan yararlanıp havaya ateş ettim bu korku ona yeterdi . Birazda çüksüz olduğunu düşünsün gerzek. Koşarak odaya daldim. Yerde baygın bir şekilde yatan defneyi gördüm. Hemen yanına gidip çömeldim . Kafasını kaldırıp dizime koydum. Yavaşça gözlerini açtı. Beni görünce gulumsedi ve boynuma atlayıp sarıldı. "Biliyordum beni kurtaracağını biliyordum"dedi. Onu kendimden uzaklaştırarak "gitmemiz gerek dışarıdaki adamlar birazdan kendine gelirler"dedim. O anda kapıda AÇIKGÖZ belirdi. Bana yaklaşıp kolumdan tuttu ve çekti. Onun beni çekmesiyle defneden uzaklaşmış oldum.
sinirden deliye dönmüştü boynundaki damarlar belirginleşmişti. kolumun acısını umursamayarak  dik durmaya çalıştım. "sen kendini ne saniyorsun sen kimsinde bu cesareti gösteriyorsun"diye kükredi resmen. yuh lan biraz daha zorlarsa kendini ağizinda ateş çıkarabilir bence ama o ne kadar sinirliyse bende en az onun kadar sinirliyim. kolumu elinden kurtarıp elimi ona uzattim "tanişalim ben Hilal KARAN" dedim. Git gide daha da sinirleniyordu. AÇIKGÖZ arkamdaki korumalardan birine göz isareti yapti aradan yarim dakika gecmeden ensemde hissettiğim aciyla inledim. Gozlerim kararmaya başladi. Bacaklarim beni daha fazla taşiyamaz hale geldi ve kendimi yere birakmam bir oldu.

Medya = Defne SAL

Mafya KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin