1.Bölüm

6.3K 58 0
                                    

"Sevgili anne, sevgili baba tam 3 sene oldu. Üzgünüm hala sizin intikamınızı alamadım.Ama merak etmeyin en kısa sürede bunu halledicem.Bu arada Drake delisinden sanırım kurtuldum.
Neyse benim gitmem lazım daha çok işim var." dedim ve mezarlıkların üzerine gülleri bırakıp oradan zorda olsa uzaklaştım. Ardından hemen Aria'nın yanına gittim ve onunla yeni okul dönemi için alışveriş yapmaya başladık. Aradan geçen 4 saat sonra yorulmuştuk ve karnımız acıkmıştı.
Hemen alışveriş merkezinden çıkıp en yakındaki Nados'a gittik.Nados'ta
İlk defa bu kadar fazla müşteri vardı. Tabi insan normal olarak merak ediyor.Bende yan masada konuşulanlara kulak verdim.
"Ya kızım biliyomusun Nate birazdan buraya gelicekmiş"dedi sarı elbise giyen kız.
Bende bu Nate kimse ünlü biri olmalı diye düşündüm.Gerçi bu beni ilgilendirmezdi. Çünkü asıl intikamıma odaklanmalıydım ve keşke Niall yaşasaydı diye düşündüm çünkü o yaşasaydı hersey daha kolay olurdu ve gözüm dolmaya başladı. Şimdi siz Niall kim diye sorucaksınız çok uzun bir hikaye bi ara anlatırım.Tek bilmeniz gereken Drake onu öldürdü.Aria'nın dürtmesiyle kendime geldim ve bana yeni dönemin çok güzel olacağı ile ilgili birşeyler zırvaladı.Bende onu dinliyor ve onaylıyormuş gibi kafamı salladım.
Ardından eve gittik. Bugün Arialarda kalıcaktım.Buda demek oluyodiki bugün sabahlıyacaktık.Arialara gelince ilk işimiz Aria'nın odasına çıkıp ordan balkona girmek oldu.Burası en sevdiğimiz yerdi . Bir çok komik olayı burda yaşamıştık.Tabi gerçi o zaman Niall'da yaşıyordu.

KARMAŞIK(Harry STYLES)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin