2.Bölüm

1.7K 54 7
                                    


Sabah o güneş ışınlarıyla falan uyanmamıştım.Çünkü beni alarm sesi ve ağzıma giren ayaklar karşılamıştı.Dün Aria ile çok eğlenmiştik.Eski günlerdeki gibi ve sabaha karşıda uyuya kalmıştık sanırım.Hemen ayağa kalktım ve perdeleri açıp banyoya girdim.İçeri girdiğimde Aria çoktan hazırlanmıştı.Onun bu hızına hayrandım.

"Heyyy Günaydın Aria" dedim. Karşımdaki tek dostuma.

"Hey Günaydın Darcy"dedi bana en samimi gülümsemelerinden birisini göndererek .

"Bu gün kafeye gitmeliyiz.İş ilanı için unutmadın dimi" diye sordum.

"Evet unutmadım bu arada annem demin kahvaltının hazır olduğunu belirtti"dedi.

"Tamam"dedim ve bende hazırlandım ve aşağı indik .

Bayan Clark her zamanki gibi sofrayı donatmıştı ve çok güzel gözüküyorlardı. Bu yüzden hemen sofraya oturduk ve sohbet ederek güzel bir kahvaltı ettik . Aynı eskiden ailemle yaptığımız gibi ama artık onlar yaşamıyordu.Bu hüzünlü düşünceli kafamdan def etmeye çalıştım ve Bayan Clark'ın sorusuna yanıt verdim.

" Darcy yemekleri begendin mi canım ? "

" Elbette. Ellerinize sağlık herşey mükemmel " dedim ve Bayan Clark 'a samimi olduğuna inandığım bir gülümseme gönderdim.

...

Kahvaltımız biter bitmez Aria ile sofrayı topladık ve iş görüşmesi için yola çıktık . Kafeteryaya geldiğimizde direk tezgaha yöneldik ve Kahverengi saçlı mavi gözlü çocuğa bize yardımcı olması umuduyla sordum;

" Merhaba , şey biz iş görüşmesi için gelmiştikte acaba patron ile görüşe bilirmiyiz ? " dedim

" Merhaba bayanlar ben John ve evet size yardımcı olucam gelin benle sizi abimin yani patronun yanına götüreyim " dedi ve onu takip etmeye başladık.Daha sonra bir odaya girdik ve aynı John gibi mavi gözlü fakat sarı saçlı tahminen 30 yaşlarında olan bir adam koltuğunda oturmuş elinde telefonla konuşuyordu.Konuşması bitince iş hakkında konuştuk ve bizi işe aldı ve bize yarın işe başlıyabileceğimizi ve yarın birinin doğum günü kafeteryada yapılacağından erken gelmemizi istedi.Bizde kabul edip ordan Aria'nın ısrarları üzerine tekrar dün ugradığım mezarlığa bu sefer Niall'ı görmeye gittik .

Darcy Multimedia 'da :)

KARMAŞIK(Harry STYLES)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin