Mezarlığa geldiğimizde içimi her zamanki gibi bir hüzün kapladı. Yine gelmiştik işte Niall'ın mezarda olduğunu bildikçe kalbim sıkışıyordu.
~~ 1yıl önce ~~
Okul çıkışı her zamanki gibi yine eve dönüyordum ve bu sefer yanımda Niall vardı.Niall ile henüz 2 haftalık sevgiliydik.Ama ben onu ana sınıfından beri tanıyordum. Tabi bu biraz garip olsada Niall'a çok değer veriyodum.Herneyse işte yine bir okul çıkışıydı ve biz onla yürürken birden yanımızda bir araba durdu ve içinden Drake pisliği çıktı.O pislik ailem öldüğünden beri onların borcu yüzünden beni sıkıştırıp para almaya çalışıyolardı.En son onu 3 gün önce görmüştüm ve benden 3 bin dolar istemişti.Bu adam beni ne sanıyodu. Milyoner mi ? İşte yine gelmişti ve yanımda hiç para yoktu.Ne yapıcaktım ben ! Yavaşça yanıma doğru geldi ve : '' Hadi küçük hanım beni daha fazla oyalama daha gideceğim çok insan var .''dedi. Ben ise ne yapacağımı bilemez bir şekilde elim ayağıma dolanarak titrek bir sesle konuştum:
''Ş-şey b-b-ben eeee par-rayı bulamadım.Lütfen bana biraz daha zaman ver.'' dedim. Drake alayla güldü ve adeta gözünden ateş püskürterek : '' Ben galiba sana kendimi anlatamadım bu 3 oluyor güzelim.Artık zaman yok ve senin içinde zaman yok.'' diyip cebinden silah çıkarttı.Şok olmuştum.Gerçekten benide mi öldürecekti.Tıpki annem ve babam gibi.Ne yapacağımı şaşırmıştım ve kafamı çevirerek Niall'a baktım.Kafasını olumsuz anlamda sallıyordu ve birden Niall Drake'nın üzerine atladı ve boğuşmaya başladılar çok korkuyordum.Niall'a bişey olacak diye aklım çıkıyordu.Uzun bir zamanın ardından o duyduğum silah sesiyle adeta beynimden vurulmuşa döndüm ve Drake birden Niall'ın itti ve Niall yere düştü.Neyseki hiçbirşeyi yoktu.Daha sonra Drake pis bir şekilde sırıttı ve yere tükürdü ve :'' Bittin sen oğlum.'' dedi ve Niall'ın ayağa kalkmasına izin vermeden defalarca ona ateş etti.~Günümüz~
O an yine gözümüz önüne gelmişti.Resmen çıldırıyorum.Drake bunu nasıl yapabilir pislik , adi ,herif diye içimden geçirirken birinin beni dürttüğünü hissettim."Üzülme Darcy o pisliğin cezasını çekmesi için elimizden geleni yapacağız."dedi.İşte bu Aria'dı .Gerçek dost iyiki vardı.