Nominacja numero UNO

293 19 53
                                    

Najpierw pozwolę se na cytat który zmotywował mnie do zrobienia tego :

  @Katotoka-Rinkashi  

"Eto, musisz napisać 15 lub 30 faktów o sobie i narysować siebie w wersji anime, OC po prostu chyba wiesz o co chodziXD

Lub wybranej postaci z Naruto, nie zabijaj mnie, nie miałam za bardzo kogo nominować , a Tenebris by mniez zabiła za kolejne nominacjęXDD"

Więc... ok nie zabije cię i wypełnię zadanie.

No to zacznę może od faktów.

Fakt numer 1.

Jestem introwertykiem ( i to takim "ambitnym" czyli wole książkę od imprezy, mam średnio pozytywne nastawienie do rówieśników itd itd)

Fakt numer 2.

Mam ... 23 lata. (Wiem, wiem... szok ,horror, niedowierzanie)

Fakt numer 3.

Bardzo lubię mangę i anime, choć obecnie nie oglądam już tak dużo, skupiając się na kilku seriach które mi się spodobały.

Fakt numer 4.

Obecne tytuły do których wracam to : Mirai Nikki, Naruto, Arslan Senki Dragon Ball Super, anime z Tomoko Kuroki !!!!! (ubóstwiam ją :D) itd.

Fakt numer 5.

Jestem strasznym Niejadkiem. (w zasadzie nie jadam zup, i sałatek) 

Fakt numer 6.

Mam dwa psy yorka (Tofik) i niemieckiego owczarka (Atos)

Fakt numer 7.

Do dziś mam słabość do klocków lego. (Jak przyjeżdżam do siostrzeńców pierwsze co robię to buduje z nimi coś z klocków).

Fakt numer 8.

Mam małą kolekcje figurek z anime. ( 9 figurek)

Faktu numer 9.

Interesuję się pedagogiką i chciałby być w przyszłości... przedszkolanką lub nauczycielem klas 

0-3 podstawówka.

Fakt numer 10.

Lubie czytać. Mam całą półkę zapchaną książkami fantasy, Star Wars i oczywiście mangę.

Fakt numer 11.

Pracuje obecnie w Domu kultury.

Fakt numer 12.

Moim ulubionym daniem są placki kartoflane, kraszone prażuchy, grochówka i filety z kurczaka. (wiem, wiem, "ZDROWA DIETA SO MUCH")

Fakt numer 13.

Mam 185 cm wzrostu a do tego jestem bardzo szczupły co często sprawia że muszę łazić po sklepach lekko ponad godzinę więcej  niż się powinno bo zazwyczaj np. spodnie są za szerokie na mnie a jak są dobre to są za krótkie ehhh. PS. nie znoszę chodzić na zakupy po ubrania.

Fakt numer 14.

Co do muzyki uwielbiam każdy rodzaj z wyjątkiem skrajnego hip-hopu, rapu, blusa oraz jezz'u. Mama słabość do sandtracków z gier, filmów i anime.

Fakt numer 15.

Nienawidzę piłki nożnej i nie widzę w tym sporcie nic ciekawego. Osobiście wole pływanie i jazdę na rowerze a także badminton, a co do gier zespołowych.. zbijak ... no co :P

Ok 15 faktów mamy miałem jeszcze dać rysunki.

Oto one. (uwaga mogą straszyć zerowym pojęciem o anatomii w mandze)

Pierwsza to coś dla fanów sasusaku :) (bo dobrze wiemy co się stało kiedy Sasuke wrócił w Boruto the movie do domu :D)

Pierwsza to coś dla fanów sasusaku :) (bo dobrze wiemy co się stało kiedy Sasuke wrócił w Boruto the movie do domu :D)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A tutaj moje OC. 

Z góry przepraszam za słabą jakość ale mój telefon to ZŁO

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Z góry przepraszam za słabą jakość ale mój telefon to ZŁO.

Osobiście nikogo nie nominuję (widzę już te miny pełne ulgi), bo zapewne każdy/każda z was miał już jedną taką nominację i ma już ich dość ;), więc znajcie moją łaskę :D .

ps. Jeśli macie jakieś pytania proszę spamować w komentarzach do woli. Staram się zawsze odpowiadać na wszelkie posty.

Pozdrawiam :)

Nominacje i Interaktywny dziennikOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz