WAŻNE! "Plany na przyszłość" WAŻNE!

145 13 45
                                    

Postanowiłem tutaj napisać tą notkę informacyjną, w celach porządkowych, by nie zaśmiecać Sasusaku hiden, więcej tego typu notkami.

Tak jak już zaznaczałem, Sasusaku hiden, powoli zbliża się do końca (zakończenie będzie maksymalnie do 55 rozdziału). Dlatego też chciałem jeszcze raz zadeklarować moje plany na przyszłość związane z watppadem i ewentualnie udzielić odpowiedzi, na wasze pytania.

1. Jak już wspominałem, po zakończeniu Sasusaku hiden, ruszam pełną parą do mego drugiego projektu Sasusaku, czyli "Dzieci mocy". Choć już deklaruje, że planuje by był on krótszy niż Sasusaku hiden.

2. W ramach Sasusaku hiden, będę już tylko działał, na zasadzie reedycji starych rozdziałów.(co już, pewnie niektórzy zauważyli). Jak i dokładnego przeanalizowania ich względem ortografii i stylistyki z pomocą zdeklarowanych ku temu zadaniu duszyczek. (za co jestem im, a w zasadzie obecnie "Jej", jestem wdzięczny :D)

3. Zgodnie z mymi słowami, chciałem ruszyć program jendopartówek i dwópartówek w okresie trwania, "Dzieci mocy" jak i po jego zakończeniu. W ramach tego projektu chciałbym poruszyć kilka fandomów i serii. (Ich długość wahałaby się od 3k do 6k słów na historie) 

Paringi (tak moi drodzy, głownie będą to romanse) i serie, które chce by znalazły się w tym projekcie to:

a)Oczywiście, samodzielne projekty Sasusaku (Głównie kanoniczne, ale jeśli pojawią się takie prośby, to mogę, zaszaleć coś z AU).

b) Inne shipy Naruto (głownie kanoniczne - naruhina, shikatema, saiino itd itd) Crack shippy raczej niestety z mych rąk nie wyjdą :D

c) Z innych anime (pewnie dla większości z was mniej znanych), myślę, że pojawi się choć jeden przykład z:

- Atak tytanów (levi x hanji) i (Eren x mikasa) + ewentualnie jakiś śmiechowy ship z Arminem bądź Jean'em.

- Dragon ball Z/Super - (vegeta x Bulma) - na tysiąc kurewskich procent!

- Hilmes x Irina (arslan senki)

 - Inne + ewentualnie propozycje czytelników

d) Chciałbym też poruszyć kilka shipów z gier tzn:

- Morrigan x Warden Cousland (seria dragon age )

- Shepard x Tali'zorah (seria mass effect)

- Geralt x Triss (seria wiedźmin)

- Garen x Katarina (liga legend)

- YANDERECHAN X SENPAI -  (Yandere simulator) - best game ever!

e) Shippy z kreskówek i bajek... tak... Dobrze czytacie :D

- Drakken x Strzyga (kim kolwiek) - bo jak ich nie uwielbiać :D

- Kevin x Gwen (ben 10)

- I inne, serie, również możliwe, że wybrane z waszych propozycji.

- Wariacje na temat bajek, baśni i legend.

f) Shippy z serial TV i książek;

- NAa100 Kurewkich procent - Daenerys x Jorah (Gra o tron) - Uwielbiam ich interakcje i złożoność relacji, okutej bólem, zdradą i krwią.

- Możliwe że coś z universum Władcy pierścieni bądź Harego Potera. (choć osobiście ten drugi jakoś słabo przypadł mi do gustu)

- Inne zaproponowane przez czytelników.

Jak widać, owy projekt, jest chyba największym moim planem... Ale zdradzę wam coś jeszcze... Mam też większą ambicje...

4. Projekt o symbolicznym kodzie "F/R".

Czyli samodzielny i całkowicie oryginalny świat i historia Dark Fantasy/romance, tworzona w zakamarkach mego umysłu już przez jakiś czas. 

Co prawda, realizacja tego projektu jak na razie tylko złudne nadzieje, ale kto wie... Koncepcja jak coś jest.

Ten post, jest całkowicie do waszej analizy. Dlatego proszę, bez krępacji wypowiadać się na jego temat, mych planów jak i waszej wizji, dalszego mego działania na arenie wattpada.

Wasze oponie są dla mnie szczególne ważne (jakby nie patrzeć gdyby nie one, nie było by mnie w ogóle, tutaj i nie kończyłbym teraz ponad mającej ponad 150k słów historii Sasusaku :D) Dlatego też, jeśli macie jakieś pytania, bądź propozycje, jak to się mówi kolokwialnie... Walcie śmiało do mych drzwi, czy to tutaj, czy na PW, jeśli ktoś się wstydzi  :D.

Pozdrawiam :)



Nominacje i Interaktywny dziennikOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz