Probleme în Paradis

1.1K 77 19
                                    

~ Sarah Asthon ~

Mă trezesc din cauza razelor de soare iar când mă întorc îl vãd pe Justin dormind lângă mine. Dormea atât de frumos!

Asta e un vis împlinit! Nu credeam niciodatã cã voi ajunge în brațele idolului meu! Nu vreau ca asta să se termine niciodată!

- Justin, vreau să merg până la baie,mă poți lãsa să mă ridic?

- Neah....- spune somnoros

- Hai Justin, te roggg!- mã plâng

- Ok,du-te!- spune și își dă la o parte mâinile din jurul taliei mele

- Mersi!- spun ridicându-mă

Când mă îndreptam spre baie îl aud pe Justin strigând din dormitor:

- Deja îmi e dor de tine iubito!

~~~~~

Când mă întorc din baie îl gãsesc pe Justin uitându-se la televizor și părea foarte nervos

- Ce s-a întâmplat Justin?

- Ascultã și tu la televizor!

"Se pare că idolul adolescentelor a făcut o nouã cucerire! Fata se numește Sarah Asthon iar sursele noastre spun că Biebs a vorbit cu aceastã tâbãrã de o perioadă lungă de timp,după care s-au întânlit într-un club unde au început sã facã un schimb pătimaș de săruturi. Aceste săruturi au continuat probabil cu ceva mai multã acțiune și la vila luui Justin. Belieberii sunt foarte nervoși și spun cã aceastã fatã niu îl merită pe Justin pentru cã e doar o fatã obișnuitã. Ba chiar Sarah și Justin am mințit spunând că ea e una dintre dansatoarele lui Justin. Aceastã aventură a lui Bieber poate sã dãuneze mult carierei lui!"

Dupã asta Justin închide televizorul și aruncă telecomanda prin cameră

- Îmi pare rău Justin, numai eu sunt de vinã!- spun dezamăgitã

- Nu e vina ta Sarah!

- Ba da Justin și cel mai bine pentru cariera ta ar fii să ne despărțim și să ne prefacem că nimic din toate astea nu s-a întâmplat...

Păreri? Ceva?

Mesaje De La Un Star //JB &AG// ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum