Apelul 4

824 61 11
                                    

~ Sarah Asthon ~

Justin: Selena a venit la mine la concert iar dulã ce s-a terminat ea a zis cã vrea să discutãm ceva important așa cã am ales să mergem la restaurant

Eu: Da știu și ați discutat despre relația voastră...

Justin: Într-un fel... Adică Selena mi-a spus că încă mă iubește și cu toate că voi avea un copil ea mà vrea înapoi! Dar eu i-am spus că nu o să se întâmple asta...

Eu: Serios?!

Justin: Da iubito,normal! Nu o mai vreau înapoi,te am pe tine șu pe Jason care sunteți cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat vreodată și nu as renunța la nimic pentru voi!

Eu: E cel mai frumos lucru din lume Justin! Ești minunat!

Justin: Mulțumesc iubito! Chiar îmi pare rău că ai crezut asta,presa mereu face lucruri de genul!

Eu: Și mie îmi pare rău pentru că am tras concluzii pripite doar că...te iubesc enorm și nu vreau sã te pierd! Mereu mi-a fost frică să nu te pierd pentru că tu ești faimosul Justin Bieber iar eu sunt doar o fată oarecare...

Justin: O fată oarecare?! Tu ești fata care mi-a făcut viața de un miliond de ori mai frumoasă și îți mulțumesc pentru asta prințeso,te iubesc! Și mi-e dor de tine!

Eu: Și mie mi-e dor de tine Justin și te iubesc! Noapte bună!

Justin: Noapte bună baby! Sã îi spui lui Jason că îl iubesc!

Vedeți că Bieber e romantic

Cred că peste două capitole vine copilul după care vă spun și care e surpriza

Păreri?

Mesaje De La Un Star //JB &AG// ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum