Trokštanti Keršto

173 10 3
                                    

Autorė: Haginny
Pavadinimas: Trokštanti Keršto
Žanras: Fantasty
Dalių skaičius: 28

Taigi, išbersiu visą kritiką kokią tik turiu (nors tos kritikos beveik nėra).

Pavadinimas.
Tikrai atitinka istoriją ir pagrindinę veikėją todėl skiriu tau 10/10.

Istorijos coveris.
Vat prie ko galiu prisikabinti. Purvinai balta spalva šiai istorijai nelabai tinka, galėjai ją pakesti juoda. Nes istorijoje yra minima kaip pagrindiniai veikėjai ji patinka. Raudona? Sutinku. Beto viršelis nera kažkuo išskirtinis todėl jeigu atsitiktinai man išmestu tavo knygą neskaityčiau net aprašymo (nors jis yra labai geras), nes viršelis nepatraukė mano dėmesio. Tad patariu daugiau su tuo padirbėti. Gal paprašyk,kad kažkas tau jį sukurtų. Skiriu 8/10.

Klaidos.
Jų net nepastebėjau, todėl už tai tavo istorijai yra didelis pliusas. 10/10.

Veikėjai.
Turiu mažą pastabą. Skaitydama tavo istoriją labai susipainiojau su pagrindinės veikėjos draugių vardais. Nebeatskirdavai kuri yra kuri. Tarkim kuri žino, kad ji kerėtoja, kuri ne. Skiriu 9/10.

Siužetas.
Ši istorija mane taip itraukė, kad net pusryčių negalėjau valgyti kol nepabaigiau skaityti. Siužeto nuspėti beveik neįmanoma, todėl tave labai giriu už tai. Su džiaugsmu skiriu tau 10/10.

Na va. Pabaigiau vertinti. 47/50. Ši istroija tikrai labai gera tad kviečiu visus ją paskaityti!!! Myliu!😚❤❤

Vertino: Knygiukas

Istorijų Vertinimai ✔Where stories live. Discover now