Шла я по дороге задыхаясь , села на асфальт, потом я встала и продолжила путь , уже на небе все стемнело , звезды сверкали , иду я на по дороге и вдруг я увидела небольшой буфет, зашла ,села со стол , я увидела официантку , она пришла дала мне меню и я заказала бургер ,капучино и потом принесли еду , потом я достала с рюкзака фотографию моих родных родителей и я положила на стол и приложила руку на фотографию и прочла молитву и спокойно ела и попила капучино. Потом мне принесли бесплатную бутылку с водой , я взяла и положила в рюкзак , и заплатила за еду и взяла фотографию .Вышла с кафешки , увидев скамейку села на неё , долго смотрела на фотографию , положила рядом на скамейку легла , однако уснула...
I walked along the road panting, sat down on the asphalt, then I got up and continued on my way, it was already dark in the sky, the stars were sparkling, I was walking along the road and suddenly I saw a small buffet, went in, sat down at the table, I saw the waitress, she came Gave me a menu and I ordered a burger, cappuccino and then brought food, then I took a photo of my parents from the backpack and I laid it on the table and put my hand on the photo and read the prayer and ate calmly and drank cappuccino. Then they brought me a free bottle of water, I took it and put it in my backpack, and paid for food and took a photograph. I left the cafe and saw a bench on it, looked at the photo for a long time, put it on the bench, but fell asleep ...
YOU ARE READING
Сверхъестественное Supernatural
ФанфикКогда я поссорилась с приемными родителями , и все стало по другому и начала новую жизнь... When I quarreled with foster parents, and everything became different and started a new life ...