1

3.5K 177 17
                                    


Selam. Yb karşınızdayım. Tanıtımdaki yorumları okudum ve yb yayımladım. Umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote eksik etmeyin.!!!

((Bu arada bende de obsesif hastalığı mevcut. Allaha şükür ki ileri derecede değil. Bazı bölümler Kendim de oluşan duygularımı anlatacağım...))

Zeynep

Allah kahretsin!!!

Ben bu hallere düşecek biri miydim.!

Amerikanın en iyi psikologlarından Zeynep Yılmaz İstanbulda bilmediği bir semt de elinde kırık valizi çamur olmuş ayakkabılar.

Delireceğim.

Nerede bu lanet olası ev. Ben nereden kabul ettim bu teklifi de böyle boktan yere düştüm.

Telefonumun çalmasıyla kırık valizimi dizimle tutup çantamdan telefonumu çıkardım.

Arayan Yağmur.

Z. Efendim Yağmur.

Y. Canım ne yaptın buldun mu evi gittin mi nasıl

Z. Daha bulamadım. Yoldayım.

Y. Yolda mı. Taksiyle gitmedin mi çoktan varman lazımdı.

Z. Aptal taksi arıza yaptı yollara döküldüm Yağmur.

Y. Hay Allah. Ee ne yapacaksın.

Z. Bilmiy-Ahhh

Ne olduğunu anlamadan arkamdan birisi çarpmasıyla elimdeki telefon su birikintisine düştü. Tam arkamı dönüp çemkirecekken kendimi duvarla arasında buldum.

Ağzımı açmış bağıracakken eliyle kapattı.

X. Sus sakın konuşuyum deme. Bak bana yardım et sana o telefonun son modelini alacağım.

Hızla elini ağzımdan çektim.

Z. Ne diyosun ya sen!! Sapık mısın nesin. Çekil önümden.

Arkasına bakıp bana baktı.

X. Ya yardım edersin ya da benimle birlikte seninde başını yakarım

Korkulu gözlerle yüzüne baktım. Allahım daha başıma neler gelecek. Kabul etmekten başka çarem yok. Delici Yeşil gözleri korkmama yetiyor.

X. Güzel

Bedenini bana daha çok yaslayıp yüzünü boynuma gömdü.

X. Karşıdan gelen var mı?

Vücudum titrerken zar zor cevap verebildim. 2 tane Ayı gibi adam koşturarak geliyor.

X. Kollarını boynuma sar. Tecavüz ediyor gibi görünmek istemem!

Daha kötüsü olamaz. Tekerim kırıldı yollarda kaldım diye yakınırken şuan o halime şükrediyorum.

X. Dediğimi yap. Yoksa görünmeye kalmadan seni-

Z. Geliyorlar

Korkuyla boynuna sarıldım. Karşımdakilerden korkup kollarımdakine sığınmam ne kadar doğruysa. Aptal kafam. Aptal!!! İsyan ettim aldım başıma belayı.

X. Korkma. Sana zarar vermeyeceğim. Beni bu durumdan kurtar yeter.

Adamlar iki yana koşturup her evin bahçesine bakarken boynumdaki yüzün ne dediğini sonradan anladım. Sıcak nefesi boynumu ısıtırken gözlerimi kapadım. Duvara dayalı elleri belime indi. Sımsıkı kavrayıp sarıldı. Şuan karşıdan gören sevgili veya karı-koca sanardı.

UMUDUM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin