16

1.7K 134 9
                                    

Odaya girdiğimde Zeynebi dolabın önünde çamaşır düzenlerken gördüm.

Eve geldiğimizden beri odadan çıkmadı. Taktı kafaya o kanlı gömleği. Korkuyor farkındayım ama bunların hepsi geçecek. Güzel bir hayata başlayacağız.

Arkasına geçip kollarımı beline doladım göğsüme çekip sımsıkı sarıldım.

K. Halâ kızgınsın bana dimi?

Z. Hayır

Boynundan öpüp kendime çevirdim.

K. Sevgilim yapma böyle. Ne demiştim he?

Z. Ben ne demiştim. Korkuyorum Kerem. Sana zarar gelmesinden korkuyorum. Seni kaybetmekten korkuyorum

K. Korkma güzelim bu günler geçecek merak etme.

Alnından öpüp sımsıkı sarıldım. Ben bu kadının her zerresine kadar aşığım.

K. Korkma endişelenme diye mekan satılana kadar yanında duruyorum bundan sonra.

Kahkaha atıp geri çekildi.

Z. Fırsatçı seni

Dudağından öpüp

K. Fırsatçı değilim. Eğer olsaydım şu boş dakikamızı kendi aleyhime çevirebilirdim.

Belinden tutup kendime çektim. Yavaşça yer değiştirip arkamızdaki yatağa fırlattım

Z. Ahh öküz!! Yavaş ol

Yatakta dizlerimin üzerinde durarak bacaklarına oturdum. Üzerine eğilip dudaklarımızı birleştirdim. Hemen karşılık vermeye başladı.

Kollarını boynuma dolayıp beni kendine daha çok çekerken yüzünü avuçladım. Öpüşmemiz giderek derinleşirken ellerimi Zeynebin tşörtüne götürdüm.

Hızla geri çekildi.

Z. Hayatım annenler aşağıda

K. Bişey olmaz. Bir işimize bakalım.

Z. Kerem lütfen bak sesimiz gider ayıp olur

K. Zeynep kendi odamızda da rahat edemeyecek miyiz?

Z. Sevgilim lütfen

Dudaklarına öpücük kondurup geri çekildim. Yanına uzanıp

K. Yok bu böyle olmayacak. Bir otele mi geçsek.

Z. İyice sapıttın.

K. Yada evlenip kendi evimize geçelim.

Dememle gülümseyip göğsüme sokuldu.

Z. Herşey zamanla Kerem

K. Ha yani diyosun tadını çıkara çıkara

Kaşlarını çatıp yüzüme baktı.

Z. Ne tat çıkarması. Eğer bugün annen elime abiye dergisini uzatmasaydı sana diyecektim sade bir nikâhla evlenelim diye?

Annem mi?

K. O niye?

Z. Ne gerek var gösterişe diye ama annen o iki kadına gününü gösterecekmiş güzel bir düğünle.

K. Vaayy! Anneme bak

Z. O yüzden kadının hevesini kıramam

K. Emin misin? İntikam duygundan olmasın

Göğsüme vurup kıkırdadı

Z. İkiside

Kahkaha atıp sarıldı. Gözlerimi kapattım

K. Gitti güzelim gece

Z. Uyu Kerem

Oflayıp üzerimizi örttüm.



&&&&&


Sabah odaya giren güneş ışığıyla gözlerimi açtım. Havanın güneşli olması odaya huzur katarken yataktan kalktım. Yanımda Keremi göremedim. Nerede?

Banyoda ihtiyaçlarımı giderip odaya geldim. Dolaptan rahat kıyafetleri seçip üzerime giydim. Saçlarımı da toplayıp odadan çıktım.

Bakalım Kerem nerede. Güya gitmeyecekti.

Salona indiğimde mutfaktan gelen koku ile sırıtmaya başladım. Islık sesinide duyunca keyfim yerine çoktan geldi.

O tarafa doğru yürüyüp

Z. Benim sevgilim erken kalkmış ba-

Allah kahretsin!! Yer yarılsaydı da içine girseydim de o sözleri demeseydim.

Mutfak masasında Ahmet amca ve Sevim teyze.

Şuan yüzüm kıpkırmızıdır.

Ocak başındaki Kereme baktım.

Z. Şe-şeyy b-ben- off çok p-pardon ben bilmiyordum burada o-olduğunuzu.

Sevim teyze gülümseyip yanındaki sandalyeyi çekti.

S. Olsun ne olacak sanki. Hem ben sizin bu hallerinizi gördüğümde daha çok seviniyorum.

Kereme baktım elindeki maşayı uzatıp "gördün mü bak" bakışları atıyor. Omuz silkip yerime oturdum.

Z. Şeyy o zaman günaydın

+Günaydın kızım

K. Günaydın bebeğim

Deyip arkamdan eğilerek yanağımdan öptü. Elindeki krebi tabağıma koyunca o da yerine geçti.

A. Kerem kafayi satıyormuşun?

K. Evet satıyorum

Masanın üzerindeki elimi tutup

K. Daha da devam ettiremezdim. Artık kendi ailemi kurup hayatımı yaşayacağım.

İkisininde yüzünde gülümseme oluştu. Minnet dolu bakışlarını gördüm ikisininde.

K. O yüzden satıyorum. Yakında zaten evleniyoruz

Anında yüzüne baktım.

K. Bence geç bile kaldık. Bir yerden başlamalıyız.

Gülümseyip elini sıktım. Bence de artık bir yerden başlanmalı.

BÖLÜM SONU

Geçiş bölümüydü o yüzden kısa yazdım.

UMUDUM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin