Hata-3

35 6 0
                                    

Üçüncü olarak kadınları ele alalım. Gözünüzü seveyim yazarlar şu kadın erkek eşitsizliğini eleştirip eleştirip kadını yerin dibine sokmayın bir zahmet. Demek istediğim kitapta kadına edilmeyen eziyet ve hakaret kalmıyor. Tecavüz edilip dövülüyor. Günlerce yemek verilmeyip işkence ediliyor. Hakaret edilip psikolojisinin bozulmasını saymıyorum bile. Ama bunca şeye rağmen sırf yakışıklı olduğu için ona bunları yapan kişiye nasıl aşık oluyor ya?

Bir kadın bu kadar gurursuz, onursuz mu? Hiç mi kendine saygısı yok? Hani dış görünüşe göre insanlar yargılanmazdı. Resmen dış görünüşüne aşık oluyorlar. Bir kadın gerçekten seviyorsa adamın ona olan merhametini, şefkatini, seslenişini, saçlarını okşaması, aşk dolu sözlerini ve öpücüklerini gibi şeylerini sever. Aşık olmasında dış görünüşün tabiki etkisi var ama sadece bu mu yani? Bir kadın severse saç telinden kirpiğine kadar sever.


Peki ya adam? Hemen çekici bir kadın görünce aşk oldum demeler falan? Bir kadının masumiyeti, şefkati, utangaçlığı veya dobralığı gibi sevecek bir sürü şey varken fiziğini veya güzelliğini seviyorlar. Güzelliği ve fiziği onu arzulamasını sağlar. Kadın içinde geçerli bu. Aşk bu kadar basit bir şey midir yani?


En başa dönersek hadi diyelim kadın çok aşık bir yanlış anlaşılmadan dolayı erkek ona hakaret ediyor veya vuruyor. Sonra kadın onu hemen affetmeyip iyice pişman edip süründürdükten sonra affediyor. Bunda yanlış birşey yok ama erkek karakter kadının ona olan aşkını bildiği halde onu dövüp hakaret ediyor sonra özür bile dilemeden iki öpüp sarılınca hemen affediyorlar. Ya kadının incinen gururu? Kırılıp paramparça olan kalbi? Resmen resmetdiğiniz şeyler "Adam güçlü, psikopat, manyak, her istediğini yapar, duygusuzdur, asla özür dilemez, vicdanı yoktur, ama sevdimi tam sever". Gerçekten güldürüyorsunuz bazen. Tamam adam duygusuz, vicdansız, psikopat ama sevdiği kadına da mı böyle? Nasıl sevmek ozaman bu? İnsan sevdiği kadına merhamet edip sevgisini gösterip şefkat göstermez mi? Bu nasıl saçmalıktır?


Onu da geçtim kadın profili de hep saf ve masum. Bence yanına gurursuz da eklenmeli. Aşkından ölsende seni hergün dövüp eziyet eden ve gururunu ayaklar altına alan birinin yanında kalıp ona sevgini gösteremezsin bence. Tamam aşkını hemen unutamazsın aşk hiç kolay ve basit bir şey değil ama bunu ona göstermek zorunda değilsin ki? Kadınlar söz konusu olduğunda biraz fazla gevezeyim galiba.😂

Kitap Hataları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin