4.

66 12 10
                                    

"H-Harry σταμάτα.."
Του λέω.Δεν περίμενε να του το πω και σηκώνεται από δίπλα μου.Απλά πιάνει τα μαλλιά του μπερδεμένος."Τι θες να μάθεις;" με ρωτάει.Τι εννοεί τι θέλω να μάθω; έχει πολλά; "Τι έχει γίνει με εσένα Harry;με ποιον μιλάς στο τηλέφωνο;" με κοιτάει καθώς παίρνει ξανά θέση δίπλα μου στο κρεβάτι."Σε παρακαλώ,δεν..δεν είναι τόσο εύκολο" πραγματικά αρχίζω να αγχώνομαι με την συμπεριφορά του και τα λόγια του.

Αισθάνομαι ένα ρίγος απελπισίας.Διότι ο Harry ποτέ δεν μου κράτησε μυστικό.Θα το πω δεν πρόκειται να το κρατήσω."Μίλησα με τον Zayn στο μάρκετ πριν λίγο" λέω.Ο Harry με κοίταξε χαμένος μέσα στα μάτια.Δεν το περίμενε και είναι φυσιολογικό αυτό.

"Τι;"

"Αυτό που άκουσες Harry.."

Αποχωρώ από το δωμάτιο.
Δεν θα του ξανά μιλήσω μέχρι να βρει δικαιολογία.Έχει κοπέλα; γιατί έστελνε φιλάκια από το κινητό; δεν θέλω να είμαστε τσακωμένοι τώρα που το παιδί είναι σε μια κατάσταση που μας χρειάζεσαι εκεί.Κατεβαίνω κάτω καθώς ακούω τις φωνές του Harry από τον πάνω όροφο.Δεν δίνω σημασία απλά προχωράω.Εξαγριώθηκα με αυτή του την συμπεριφορά.Λες και δεν είμαι η κοπέλα του και δεν πρέπει να ξέρω τι συμβαίνει μέσα στο κεφάλι του.Καλά μπορεί να γίνομαι λίγο υπερβολική αλλά αυτό δεν μου αρκεί.

Χρειάζομαι περισσότερες εξηγήσεις σχετικά με αυτό το τηλεφώνημα που δέχτηκε ο Harry.Μιλούσε περίεργα σαν να φλερτάρει κάποιον.Αποκλείεται δεν θα μου το έκανε αυτό.
Μπορεί να γίνομαι λίγο περίεργη αλλά κάθε κοπέλα στην θέση μου θα ήταν σε σημείο να τσακωθεί.

Ακούω τον Harry να κατεβαίνει.Νιώθω το βλέμμα του πάνω μου και ανατριχιάζω.Αναστενάζει και με πλησιάζει."Εγώ πρέπει..ν-να φύγω" είμαι γυρισμένη πλάτη και ένιωσα την ανάσα του να χτυπάει στον λαιμό μου.Αφού άκουσα αυτές τις λέξεις γυρνάω και τον αντικρίζω.Τα μάτια του έχουν κοκκινησει και τα μαλλιά του είναι πιασμένα κότσο.

Ανέκφραστος βγαίνει από το σπίτι κάνοντας εμένα να αρχίζω να στεναχωριέμαι.Μα γιατί τόσο απόμακρος; κάτι πρέπει να έχει γίνει.Θα πάρω τον Louis μόνο αυτός θα με καταλάβει.Καλώ τον αριθμό του και στο τρίτο χτύπημα το σηκώνει.

"Sam; τι κάνεις; όλα καλά με την Sofia;"

"Γεια Louis! Ναι..πολύ καλά σε λίγες μέρες θα είναι μια χαρά μας είπε ο Γιατρός..μα εγώ σε πήρα για κάτι σοβαρό"

"Τι έγινε;"

"Άκουσα τον Harry να μιλάει στο τηλέφωνο και να κανονίζει να βγει,αλλα διστάζει να μου πει με ποιον μιλούσε.Μήπως έχεις παρατηρήσει κάτι περίεργο να κάνει στην δουλειά;"

The Lies [sequel Of The Truth]Where stories live. Discover now