11.

51 9 27
                                    

Τι εννοεί η manager του;

"Τ-Τι εννοείς;" δεν μπορώ να αρθρώσω ούτε μια λέξη.Δεν μπορώ να καταλάβω.Με πλησιάζει και βάζει τα χέρια του στα μάγουλα μου."Sam..ήθελα να στο πω αλλά η Clara δεν ήθελε λόγω της Modest.Έχω υπογράψει ένα συμβόλαιο με την εταιρία της,και δεν πρέπει να παρέμβω κάποιους κανόνες.Όπως..να μην βγαίνουμε μαζί έξω.." λέει.Είναι τόσο απλό νομίζει; δηλαδή τι;
Είμαι μπερδεμένη πρέπει να σκεφτώ.

"Χωρίζουμε;" αρχίζει να γελάει.Με φιλάει στο κούτελο και με χώνει στην ζέστη αγκαλιά του.
"Δεν κατάλαβες,δεν θα σε αφήσω επειδή η modest έχει θέμα με το συμβόλαιο.Απλά θα τους πω ότι δεν τρέχει κάτι μεταξύ μας.Για κάποιο διάστημα θα έχουμε κρυφή σχέση.Σου υπόσχομαι τα τελειώσει γρήγορα αυτό."

"Εντάξει.Πως πάει με την Annie;" μόλις άκουσε το όνομά της μητέρας του με άφησε από την αγκαλιά του και τα φρύδια του συμφριωθηκαν.Όπως κάνει όταν σκέφτεται.Τα μάτια του άλλαξαν χρώμα,έγιναν κατά πράσινα.Για κάποια στιγμή με έπιασε να τον κοιτάζω και ντράπηκα λίγο.

Με ξανά κοίταξε απαντόντας στην ερώτηση μου."Μια χαρά..δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω" χαμογελάω με την πρόταση με την οποία σχημάτισε.Ειμαι πολύ χαρούμενη για αυτόν και εκείνη.

Γυρνάμε στο τραπέζι για να μην παρεξηγηθεί κανείς.Βρήκα την Sofia στην αγκαλιά της Annie και πρόσεξα ένα ιδιαίτερο χαμόγελο στα χείλι της."Είναι σαν μια κόρη που ποτέ δεν είχα" μας λέει κάποια στιγμή.Της ακούμπησα στοργικά τον ώμο.Άραγε ο Harry θα της μιλήσει για αυτό που μου είπε πριν;

Πολλές ερωτήσεις βομβαρδίζουν το μυαλό μου αυτή την στιγμή.Ας το αφήσω για μετά αυτό το 'πρόβλημα'.Επικεντρώνομαι στα χείλι του Harry ανυπόμονα.Παρατηρούσα ήσυχα και γαλήνια τις λέξεις που εκφράζει μέσα από εκεί.Θεέ μου είναι πανέμορφος.Δεν έχω ιδέα για τι συζητάει αυτή τη στιγμή.Απλά χάνομαι στις σκέψεις του.Και τον τρόπο που απευθύνεται στους ανθρώπους.

Ο Harry έχει πολλούς εαυτούς και με αυτό προσπαθώ να πω πως αλλάζει εύκολα.Είναι ένα μειονέκτημα που με κάνει περίεργη.Νευριάζει,φωνάζει αλλά και πάλι είναι όμορφος.Ειδικά όταν είναι στα καλά του.Με διακόπτει η φωνή της μητέρας μου."Samantha να σε βοηθήσω με τα πιάτα;" με ρωτάει καθώς με κοιτάει με περιέργεια.Γνέφω και αρχίζουμε να μαζεύουμε.Η Anne προσφέρθηκε να βοηθήσει αλλά δεν δέχτηκα.Είναι το πρώτο μας δείπνο μαζί και δεν θέλω να της βγάλω ξυνό.

Σε όλη αυτή τη διαδικασία ο Harry με κοιτούσε επίμονα.Αυτό το βλέμμα με κάνει να ταξιδεύω τον χρόνο πίσω.Τότε που ρίξαμε την πρώτη μάτια ο ένας στον άλλον,τότε που φιληθήκαμε για πρώτη φορά.Τέλος πάντων τότε που ερωτευτηκαμε.Το πιο ωραίο ταξίδι.


The Lies [sequel Of The Truth]Where stories live. Discover now