Prolog

180 13 0
                                    

                                                                                   Elisa

Când cartea mamei a debutat cu un succes neaşteptat eu aveam numai 3 ani.Pe atunci nu îmi dădeam seama cât de greu îmi va fi acum , când mama nu se mai opreşte din scris şi mă obligă şi pe mine să fac acelaş lucru.Totuşi , eu nu am să fac asta , vreodată!Nu am talent la scris şi chiar dacă aş avea , tot nu aş paşi pe urmele ei.La vârsta de 44 de ani , tata este directorul unei firme de energizante , iar mama,având 42 de ani, o scriitoare de top.Eu însă sunt numai fiica rebelă şi răsfăţată a familiei perfecte.

După ce mama ma torturat atâţia ani în New York , acum ,după ce mi-am făcut câţiva prietenii ,consideraţi de ea "influenţă negativă", va trebui să ne mutăm în ţara de origine a bunicii mele , România.Am vizitat-o de câteva ori pe bunica în România , însă nu mi s-a părut că este o ţară prea specială.Măcar acolo , viaţa mea privată va fi cu adevărat privată!Totuşi , New York-ul are şi părţile lui bune.De exemplu locurile de skate-ing unde poţi vedea cele mai spectaculoase mişcări.Bandele de copii şi adulţi care cutreieră oraşul cu o ţigară şi 3 dolari în buzunar.Hipioţii care întotdeauna te primesc călduroşi şi câteodată primeşti cadou o punguţă de iarbă gratis.Muzicienii care cântă noaptea pe străzi ,dar şi în cafenele ,ce îţi alină sufletul cu melodioasele lor cântece.În plus ,numai în New York există o fată care putea să mă facă să râd în cele mai urâte şi întunecate momente din viaţa: Virginia Bee.Totuşi , niciodată , de când am cunoscut-o nu i-am spus Virginia.Toti o striga Vi sau Bee.

Nu ştiu ce o să fac în România , mai ales fără Bee şi Robin,iubitul meu.Nu o să reuşesc să-mi fac alţii prieteni , însă mama este prea ocupată cu scrisul ca să îi pese ce cred.

Adio,New York!

                                                                           Felix

Nu pot să  zic că am dus o viaţa rea.Deşi mama a murit când eram mic , tata a avut mereu girja de mine.Nu a avut mulţi bani , însă din ce a avut mereu mi-a făcut mie toate poftele.Totuşi s-a neglijat destul de mult pe el , iar asta la adus cu un picior în groapă.De doi ani este internat la spital , în comă.La o lună după ce a avut atacul de cord eu am fost nevoit să-mi iau o slujbă.Lucrez la o cafenea din apropiere şi stau în suburbii, în casa cu acoperişul înnegrit de timp.Nu este atât de rău pe cât sună , însă de multe ori simţi că nu mai poţi.Aerul pe care îl inspiri nu mai e de ajuns şi picioarele nu te mai ţin ,iar inima parcă îţi e ciuruită de un milion de gloanţe.Totuşi , în acele momente ştii că o să fie bine.Undeva , înăuntrul acelei răvăşite inimi , găseşti puterea de a spera că cineva veghează asupra ta şi că te va ajuta.

Curcubeul a ajuns şi pe strada mea într-o zi.În dimineaţa de 6 august ,la uşa din lemn a bătut cineva.Când am deschis uşa , un bărbat bine făcut , cu multe tatuaje mi-a zâmbit.Credeam că am intrat în vreo încurcătură ,însă se pare ca demonul de la uşa mea , era defapt un înger , venit să mă ajute.L-am primit înauntru , deşi nu ştiam ce voia.Înfăţişarea lui mă speria.Mi-a zis că are o propunere pentru o slujbă ,iar el îmi oferă 20.000 dolari , dacă o duc la capăt.Până atunci el îmi va  finanţa orice ieşire , orice nevoie , orice.Mi-a zis însă că este o slujbă grea şi că odată intrat în ea , va trebui să mă supun fiecărui ordin.Am acceptat imediat.De un an întreg planul este în desfăşurare.Acum eu trebuie să plec în România pentru a pune capăt misiunii.

Nu îmi va fi dor de nimeni.Poate de tatăl meu,însă ştiu că doctorii vor avea grijă de el.Jhonny , cel care mi-a oferit slujba, va veni cu mine , aşa că nu îmi rămâne nimeni de care să-mi fie dor.

Adio , New York!

________________________________

Volumul 2 din "Alishia's Walk of Fame " incepe!V-am tinut cam mult pe jar cu el , insa este aici si ei bine , vreau sa va spun cate ceva despre el!In primul rand , voi scrie din punctul de vedere al fiecariuia,adica Felix si Elisa.Prologul dupa cum vedeti am scris intr-un singur 'capitol" despre amandoi ,insa asta se va schimba.Voi scrie un capitol din punctul de vedere al lui Felix si unul din al Elisei!Ca sa intelegeti pentru ce sunt cele doua "adio"-uri , sunt puse ca sa se observe ce inseamna pentru fiecare plecarea din New York.

Sper sa va placa!

Asa mama,asa fiica(vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum