Bugün bir hayran Taylor'ın New York'taki evindeki penceresinde Meredith'i görmüş ve fotoğrafını çekmiş.(ya yerimm)
24 Ağustos, New York'ta spor salonundan ayrılırken:
3 yıl önce bugün 💫.[ VMA ]
Country Müzik Hall Of Fame Müzesinden.
Taylor Swift'in, Louisiana'da ki selden dolayı mağdur olanlara, 1 Milyon dolar bağış yapacağı Associated Press tarafından onaylandı 💘 Taylor, yapacağı bağışın yanı sıra şunları söyledi ; " 1989 Dünya Turuna Louisiana'da başladık ( Turun ilk konseri Louisiana'daydı ) ve oradaki harika hayranlarımız bizi evimizde gibi hissettirdiler. Louisiana'da ki birçok insanın evini terk edeceği gerçeği ise çok kalp kırıcı. Size yardım edecek ve dualarını esirgemeyecek herkesi bu yıkıcı dönemde oraya teşvik etmeye çalışıyorum. "
Taylor Swift'in yakın arkadaşı olan ünlü model Karlie Kloss, The Times ile yaptığı röpörtajda Kim Kardashian için "Geçmişte bana çok hoş davranmıştı." demişti. Bu sözlerden sonra bazı siteler, Karlie'nin "Taylor - Kanye" kavgasında Kanye'nin tarafında olduğunu iddia etmişti.
Bu olaydan sonra Karlie, Twitter hesabından bu yazıyı paylaştı; ~
"Medyanın sözlerimi yanlış yorumlamasına izin vermeyeceğim. Taylor hep benim arkamda oldu bende hep onun arkasında olacağım. Beni asla başka bir kadına karşı kullanamayacaksınız. Bu ben değilim."Taylor Swift'in kardeşi Austin Swift,Tom Hiddleston'ı takip etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taylor Swift Hakkında Herşey
Fanfiction©Kopyalar Aslını Yüceltir. ✿ Taylor Swift hakkında herşey bu kitapta.