US Weekly'nin haberine göre Taylor Swift ve Tom Hiddleston ilişkilerinin 3. ayında ayrıldı.
Taylor Swift, VEVO'da 20 milyon aboneye ulaştı. Bu onu kadınlarda en çok takip edilen 2. kişi yapıyor
Taylor yaklaşık 9 saat önce İnstagram'da hayranlarının fotoğraflarını beğendi. Bunların arasında bir türk Swiftie var(@herswiftie) Tebrikler
"Sen müzik videosunu görüyorsun." "Ben hikayeyi biliyorum." "Sen onun kimle çıktığını görüyorsun." "Ben onun mutluluğunu görüyorum." "Sen sözleri biliyorsun." "Ben hisleri biliyorum." "Sen bir hayransın." "Bense bir swiftie."
Calvin Harris geçen gece GQ'ya Taylor Swift ile ayrılıkları hakkında konuştu; "Ayrılık hakkında ilk kez konuşuyor olmak ve çok kişisel olan bir şeyin bu kadar kolay bir şekilde topluma yayılıyor olması çok zor. İlişkinin bitmesi, ilişkinin kendisinden daha fazla toplumun odağındaydı. Birlikte olduğumuz zaman bunun medya için bir oyun olmamasına çok dikkat ettik. Taylor benim bu duyguma saygı duydu." Taylor Swift'in ekibinin Taylor'ın TIWYCF şarksındaki işbirliğini kabul ettikten sonra Calvin'in attığı tweet hakkında: "Tamamen yanlış bir iç güdüydü. Ben dünyada sahip olduğum tek bir yeteneğin küçümseniyor olmasını koruyordum. Olaylar bana kazık atılıyormuş gibiydi bu yüzden anlık tepki verdim. Ünlü olma konusunda iyi değilim ama ilişki bittiğinde her şey gevşedi (normale döndü). Şimdi Twitter'ın bana baskı yaparak dayanamamamı sağlamasını anlıyorum (Twitter'da ki insanlardan bahsediyor)
Bütün bunların aslında bir anlamı olmadığını anlamam bir dakikamı aldı. Ben pozitif bir adamım. İkimiz için de durum yanlıştı. Kesinlikle doğru değildi bu yüzden bitti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taylor Swift Hakkında Herşey
Fanfic©Kopyalar Aslını Yüceltir. ✿ Taylor Swift hakkında herşey bu kitapta.