Bugün yine sıradan bi gün hastanede yorgunluktan uyuya kalmıştım. Hastalarla ilgilenmekten bende hasta olmuştum kendimi bitkin ve huysuz hissediyodum. Bir an önce eve gidip uyumak bana çok iyi gelecekti. Sonunda çıktım yağmur yağarken tenime değdiği mutlulukla yürüyordum. Nerden bile bilirdim ki hayatımı bi anda değiştirecek insanın karşıma çıkacağını. Yanımda bir araba durdu ben dalgındım bi anda kulağıma gelen o yumuşak sesle kendime geldim. "İsterseniz bırakabilirim?" dedi. Kafamı çevirdiğimde o masum bakışı ile karşılaştım. "Teşekkür ederim gerek yok" dedim tersler bi şekilde. Sonrada gaza bastı çekip giderken gözlerimin içine derince baktı. Eve geldiğimde herşeyi bırakıp yatağıma uzandım ve tüm günün yorgunluğunun bittiği sevinci ile gözlerimi kapattığım an o bakışları aklıma geldi ona kızgındım rahatsız ettiğini düşünerek ama o gözleri aklıma gelince gülümseyip 'ne kadar tatlıydı' düşüncesi ile gözlerimi kapadım uyuya daldım. Çok sıradan bir hayatım vardı. Bi sabah kalktığımda mesajlarıma bakmamıştım. Hastalarla ilgilenip boş kaldığım sırada telefonumdaki mesajları kontrol etmeye başladım bi mesaj gözüme takıldı. Yabancı bi numaradan gelen "Biraz konuşabilir miyiz?" diye bir mesaj. Bir anda sinirlendim "kimsiniz?" diye mesaj attım. Gelen mesajda "Sen beni tanımıyosun ama ben seni tanıyorum konuşmamız gerek" dediğinde aradım onu. Ona karşı tepkili konuştum kimdi o ismini söyledi çok tatlı bir sesi vardı sonra tersleyip kapattım. Kimdi o kimin nesiydi sosyal medya hesabından resimlerine baktım çok tatlıydı ama kim olduğunu çözemedim.
Yine bir gün caddedeyken onu arabayla gördüm 'Yine mi sen ya' deyip kendi kendime güldüm. Artık her gün onu görmeye başladım 'kimsin sen yakışıklı' bi gizemli hayran. Her baktığım yerde tatlı masum bakış. Yine bir mesaj daha geldi yakışıklıdan gülerek mesajı açtım "Yeşim" demişti sadece gizemli hayranım benim çok tatlısın bu sefer kızmicam sana. "Yine mi sen ya" dedim gülümseyerek. Biraz konuştuktan sonra telefonla aradı. Konuştuk o kadar sinirli değildim bu sefer onunla konuşurken mutlu oldugumu hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTULMA
ChickLit"Hayat hiç bilmediği anda karşısına onu çıkardı. "Yeşim' in karşısına çıkan yakışıklıya;. Yalçın' a bilmediği anda aşık olduğu tutku dolu bir hikaye."