Merhaba arkadaşlar .!! Umarım kitabımı severek okursunuz. Eğer yazım hataları varsa affedin.🙆🙇🙏 bol bol da yorum yapınnnnn.!!! Lütfeeeennnnn!!!!.
Her zamanki gibi okula geç kaldım. Alarmın sesini yine duymamışım . Annem de gelip beni kaldırmaya üşenmiş kendisi.
Yataktan yalpalana yalpalana kalktım. Yavaş adımlarla banyonun yolunu tuttum. Kişisel bakımlarımı yapıp banyodan çıktım. Gardrobumu açıp içinden favori renklerimden olan siyah renkli mini elbise , lacivert tayt , parlak deri ceket ve siyah kol çantası takındım.Biraz hızlı adımlarla merdivenlerden inip kapının yolunu tuttum.
Tam ayakkabılarımı giyecekken " kızım kahvaltı yapmadan mı gideceksin." diye bir soru yöneltti annem .
Ne kadar canım çeksede , ne kadar ağzım sulansada anneme" hayır anneee! " diye bağırarak
seslendim duyması için.Hemen siyah topuklu ayakkabımı giyerek evden hızlı adımlarla çıktım. Önüme bakmadan yürüyordum. Telefonumu çıkarıp saate baktım. Dersin başlamasına 3 / 4 dakika vardı. Eminim hocam okula yine geç kaldığım için beni tüm sınıfın önünde azarlayacak. Ah şu öğretmenler yokmu heppp. " neden geç geldin? Neden ders çalışmıyorsun? Hep geç gelmek zorundamısın? Bana bahane uydurma!! " diye rencide etmeleri yokmu. İşte bu beni sinir ediyor. Bana bir şeyin çarpmasıyla yere yığıldım. Ayağa kalkmaya çalıştım ama her seferinde kalkmaya çalıştığım her seferinde vücudumu büyük ve şiddetli bir acı kaplıyor ve yere tekrar düşüyordum. Bana çarpan kişi ayağıma biraz dokundu . Acıdan ağlamaya başlayınca beni kucağına alıp arabaya bindirdi. Bir den gözlerim kapandı ve karanlı hakimiyet sürdü.
Medya : Alın
Geç kalmıştım. Üstüme bir şeyler giyip evden çıktım.
Güneş gözlüğümü takınmayı ihmal etmedim. Hızlıca ferrarime binip gaza bastım. Hız 120 idi.Medya Alının arabası
Evet hız biraz yüksek ama olsun. Okula ilk defa geç kalmak istemiyorum. Hız 120 den 135 e çıktı.birden karşıma bir kız çıktı . Hemen geçer diye hızımı düşürmedim. Ama kız yavaş yavaş yürüyordu. Tam kornaya basacaktımki kıza çarptım. Kız yere yığıldı. Arabadan direk indim. Kızın ayağı kanıyordu.ayağını biraz inceledim. Kız ağlamaya başlayınca kucağıma alıp arabanın arka tarafına yatırdım. Sanırım kız bayılmıştı. Hiç ses gelmiyordu. Hastaneye vardığımızda doktarlar onu sedyeye yatırdılar. Sonrada ameliyat için götürdüler. O kadar sertmi çarpmıştım? Durumu o kadar kötümüydü? Ter akıtıyordum , korkudan. Ya kız ölürse.!! İşte ozaman işim biter. Hapisaneyi boylar , ailem tarafından reddedilirim. Para cezası da yerim. Aslın da para pek önemli değil. Doktor yanıma gelip " kız arkadaşınıın durumu iyi. İstersen yanına git. Al bu da oda numarası. " diye söyledi. Az önce " kız arkadaşın " mı dedi ?????
Neyse pek önemli değil. Kızın yanına gittim , uyuyordu. Bir 5/10 dakika sonra gözleri yavaşça açıldı. Biraz doğrulduktan sonra yattığı yatağın üstüne oturdu. Bana şaşkınşaşkın bakıyordu. Tam kendine geldikten sonra " şeey b - ben nerrdeyyim? " diye sordu ardından " ve s-siz kimsiniz? Bana ne oldu? " diye ekledi. Biraz şaşkındım. Ona " hiç bir şey hatırlamıyormusun? " diye sordum bana hayır diyerek kafasını salladı.Parmaklar vote butonuna lütfen 💜💖👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orda Kimse Varmı ?
Romancehani bazı dostlar olur hep onunla vakit geçirir , hep onunla olur , hep onunla çıkar sağlarsınya. ama Eliz ile Alın birbirlerine yakın bir zamanda sırılsıklam aşık olan iki dost. peki aşkları yürycekmi?? BELKİİİİİ...........................