Bae NaHyuk pov..
5:52 am
Mcm biasa.. Aku bangun awal pagi untk pergi kerja..
Aku mncapai tuala and segera mandi..
Skip..
Aku otw prgi keje.. And masuk je dalam satu bangunan ni aku terus naik lift..
Omg.. Ramai nya orang..
Keluar je lift..
Bukkk!!!..
Andd segala buku ii kerja aku bersepah tergolek terbang atas lantai...
Selepas 2saat terkejut, termenung ,tergamam dan sebagainya.. Aku terus kutip and ada seorang lelaki yang langgar aku tu pon tolong kutip kan..
? : Ahh! Mian! Mian!..saya tak sengaja..
Nahyuk : Takpe ii.. Gumawo *ambik buku dari tangan makhluk bumi tu*..
? : nae cheonmanaeyo.. Btw ilumimoaeyo (?)
NaHyuk : Bae NaHyuk ibnida.. Nugusaeyo?..
? : Minyoongi ibnida..
NaHyuk : ^_^|| anyeong Yoongi! *hulur tangan*
Yoongi : Nae anyeong *sambut huluran*..
NaHyuk : awak bahagian mana?..
Yoongi : bawah.. Awak atas?
NaHyuk : Nae.. Kat office paling belakang..
Yoongi : ahh nae nae.. Lunch with me?..
NaHyuk : Arrasseo! Anyeong!..
And aku pergi meninggalkan Yoongi yang memandang aku dari jauh tuuu... Huha..
Skip..
Sedang aku menaip di komputer ada sorang manusia yang berdiri sebelah meja aku.. Aku pun..
NaHyuk : yes? Waegurae HyunA unnie?..
HyunA : oppa awak nak jumpa.. Dekat mesin photostat tepi meja saya.. Ok..
NaHyuk : ahh nae nae.. Gumawo unnie..
HyunA : Nae cheonma..
Aku segera bangun and pegi ke tempat yang HyunA ckp tadi.. Mysteri betul abang aku nih hihu..
NaHyuk : oppa! Waeyo?..
Minhyuk : saeng.. Oppa tak boleh balik dengan saeng harini.. Oppa busy.. Saeng balik sendiri nae?.. Malam nanti baru oppa balik..
NaHyuk : hurm.. Nae..
Skip..
12:31 pm
Yoongi pov..
Hm..Bae NaHyuk... Aku hanya tersenyum sendirian bila terbayang wajah dia.. Wau.. Comel!!..
Tak tau pulak ada budak secantik tu keje kat sini.. Kesiannya aku! Tulah.. Duduk terperap dalam office...
NaHyuk : anyeong! Yoongi termenung apa tu?..
Yoongi : hehehe.. Takde pape..
NaHyuk pov..
Yoongi terseyum comel dengan giginya yang kecik ii molek nya tu and mata sepet ..wahh cute..
Mesti dia ada girlfriend  ̄ˍ ̄...
NaHyuk : jom makan!..
Skip..
Aku berjalan ke dalam mall dengan Yoongi sambil bergelak ketawa..dia ni lawak jugak.
NaHyuk : huhuhu Yoongi jom masuk kerja..dah nak habis waktu lunch ni hihu babaii..
Yoongi : kejap NaHyuk.sebelum tu nak tanya..apa beza awak dengan matahari?..
NaHyuk : saya? Matahari?..molla..wae?..
Yoongi : matahari menyinari bumi..awak menyinari hati saya..peace>_<¦¦¦..
And..pipi aku berona merah.~
Yoongi : *cubit pipi NaHyuk* Awh you're blushing..Neo kyeopta..
NaHyuk : ahh Yoongi!.. Saya pergi dulu nae anyeong..
Aku berlari sambil menutup muka.. Maluu >_<¦¦¦
Skip..
4:55 pm
"Huh... "
Aku just mengeluh sendirian mengingatkan kata ii abang aku tadi... Aku terpaksa balik sorang Lagi.
Diulangi,.. "Lagi"....
So dalam perjalanan balik.. Aku termenung.. Aku nampak Yoongi tersengih di depan aku.. Dalam beberapa langkah jauh dia depan aku..
Kemudia aku pula tersengih tengok mukanya yang putih pucat tersengih ke arah aku.. So cute..
Skip..
5:39 pm
NaHyuk : thanks Yoongi sebab teman saya balik.. Ni lah rumah saya..
Yoongi : nae welc..
Skip