Objev

11 3 0
                                    


Za dvě hodiny po skončení školy jsme vyrazily na procházku s našimy pejsky. Mojí Abby a Britninou Lily. ,, Hele neproběhnem se kouknout na tu louku za lesem? Víš MILUJU ten příběh o těch divokých koních.'' řekla Britney. ,, No jasně tak jdeme!!'' odpověděla jsem. Když jsme tam doběhly nemohla jsem uvěřit svým očím. ,, Divocí koně!! '' zvolaly jsme s Brit najednou. Na louce před námi se páslo stádo asi 20 koní. Byly tam všechna možná zbarvení, ryzáci, hnědáci, bělouši, vraníci ale byly tam dva jedineční. Oba dva to byly hřebečci. Ten první byl grošovaný  a ten druhý byl rezavo-bílý. Jejich zbarvení tam bylo každé jenom jednou a tím byly jedineční. Byly překrásní. Přišlo mi že stojí trochu odstrčeně. Vypadaly asi jako já s Britney ve třídě. Taky nás moc lidí nemá rádo. Ukázala jsem na ně: ,, Vidíš je? Jsou jedineční. Nejlepší přátelé jako my dvě. '' Britney se usmála: ,, Jo, jsou překrásní. Myslíš na to na co já? '' Zamyslela jsem se. Oba dva vypadaly klidně nebyly ani moc velcí. Ideální na ježdění!! Zajásala jsem : ,, No jasně!! Zkusíme jít blíž?'' Britney neodpověděla a pomaloučku se přibližovala ke koním. Vtom jí ale pod nohou křupla větvička a stádo zbystřilo a dalo se do běhu až na naše dva vyvolené :D V tom Britney zazvonil mobil. A naši dva koně se rozběhli a odběhly dál. ,, Sakra!!'' zaklela Brit ,, už se prý máme vrátit ale zítra můžeme vzít nějaká jablka a zkusit to znovu ne? Četla jsem o divokých koních, většinou se drží místa kde se narodily a tihle dva vypadají jako docela mladí tipla bych je tak na 4 roky. Ideální věk na obsednutí. '' Já jsem jenom přikývla přivázala Abby na vodítko a šly jsme domů.


Slovo Autora: Vím je to krátké ale nevím co bych do té kapitoly ještě mohla přidat :D no doufám že se líbí.

Osudová JízdaKde žijí příběhy. Začni objevovat