I: Su ve Korku

5.5K 312 372
                                    

Regulus Black'in sularda boğulmuş gizli hatırasına lifesinthemusics

▪▪▪

playlist I:

melanie martinez • pacify her
james young • black magic
halsey • control

NOT: lütfen, şarkıları yazıldığı sıra ile dinleyin.

NOT: lütfen, şarkıları yazıldığı sıra ile dinleyin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

▪▪▪

Bu odayı ev cinlerinin bile temizlemediğini düşünüyordu Regulus, asılı oldukları kornişleri kıracak gibi ağır görünen kadife perdeler kırmızıyken bordoya dönmüştüler, birini sallarsa odada göz gözü görmeyecekti. Yarım kapalı perdelerden odaya zayıf gün ışığı süzülüyordu. Öğle sonrası sıcaklık, zaten çocukların doluşarak oksijenini azalttığı odanın çeşitli mumlar ve başka koku veren aksesuarlarla daha da başdöndüren ağır havası Regulus'ta kusma isteği yaratıyordu. Profesör Tetra'nın nasıl böyle bir yerde gününün yüzde ellisini geçirdiğini anlamıyordu, nasıl daha buharlaşmamıştı?

Bu dersi neden aldığını çok iyi hatırlıyordu aslında, Kehanet'i sevmemesine rağmen bu dersi isteyen ilk kişilerden biri olmuştu. Kenna Eastwood'un bu dersi alacağını duyduğu zaman sırf küçük burnu, üçgen çenesi ve çıkık elmacık yanakları olan kumral, dalgalı saçlı güzeli biraz daha fazla görmek, rengarenk gözlerinin kendisine bakarak, tatlı dudaklarından, 'evet'i sonunda duyabilmek için seçmişti Kehanet'i. Kenna Kehanet'e bayılırdı, Kehanetçi büyükannesinin de bunda bir katkısı olmalıydı. Kenna'yla dördüncü sınıfta bir süre çıkmıştılar bile, ama aynı anda Regulus'un onu Cerice Brynlee, Kenna'nınsa Regulus'u Hufflepuff takım Vurucu'su için terk etmesi ilişkilerinin bir sonraki gidişatını iyi etkilememişti.

Bu olayın üzerinden bir yıl geçmesine bakmayarak, Regulus hala bu dersi alıyordu ve sebebinden kendisi bile emin değildi; gururu incidiği için Kenna'yı sinir etmeye çalıştığından mı onun karşısına çıkıyordu? Profesör Slughorn'un, "Neden?" konulu sorularına cevap vermemek için mi bunu hep sonraya bırakıyordu, yoksa derse mi alışmıştı?

Ancak bugünden sonra bir daha bu işi ertelemeyecekti, ders bittiği an Profesör Slughorn'un yanına gidip daha fazla Kehanet görmek istemediğini söyleyecekti ve bir daha bu sınıfa ne adımını atacaktı, ne de Kenna'yla tek bir kelime kesecekti. Tek bir kelimesine bile inanmadığı muggledoğumlu öğretmeni Profesör Tetra'nın dersine girmek zorunda kalmayacaktı.

Profesör Tetra gerçekten de çok garip bir cadıydı. Bazen bir öğrenci kristal küresinde bir şey görmeye başlayınca, Profesör Tetra hemen onun başının üzerinde dikiliyor, kocaman gözlerle onun her hareketini izliyor ve heyecanla derin nefesler alarak, dudağının altında, "Evet... evet..." diye mırıldanıyordu.

Astrum Caduca | Regulus BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin