Dažďové kvapky dopadali na okno a vytvárali zaujímavú zvukovú symfóniu. Od malička som mala v láske letné jemné prehánky. Vždy som si sadla na parapetu, nohy som pokrčila až k brade a hľadela na kvapky stekajúce po okne. Ani dnešok nebol výnimkou. Dokonca v dome nebolo živej duše okrem mňa a to samo o sebe malo už veľké čaro. Domom sa niesol iba zvuk dažďa a môj pokojný dych. Takto to pokojne tu nebolo už veru dávno.
Bývame tu piati a z toho tri pätnásťročné baby. Narodili sme sa síce v ten istý deň ale každá sme iná. Vlastne ja som iná ony 2 sú si povahovo podobné. Aj keby tu nebývam, je tu stále rovnaký hluk. Ginny a Amy majú vypeckované rádia, v kuchyni syčia hrnce, z telky znejú dookola tie isté reklamy a do toho znejú ešte aj prsty ťukajúce do klávesnice. Ja do toho hrmotu veľmi nezapadám. Som niekedy hlučná ale vačšinou sedím ticho na parapete v ušiach Slúchatka a čítam alebo kreslím. Niekedy mám pocit akoby som do tejto rodiny nepatrila. Ako keby ma ako malú v nemocnici vymenili.
Zatváram oči a nechávam sa unášať zvukom bubnujucich kvapiek. Ani nie pár minút na to začujem škrípanie bŕzd zastavujuceho auta. Ach, vrátili sa nejako skoro. "Kelsey sme doma!" ozve sa hneď na to ako sa otvoria dvere na dome. Jeden, dva...tri! Vzápätí sa rozletia dvere na mojej izbe a vtrhnú tam 2 tornáda v podobe mojich sestier. Začnú mi strkať pod nos ich najnovšie módne úlovky. Milo sa na ne usmievam a nepritomne prikyvujem.
"Dievčatá, večera je na stole!" okrikne nás tatko. Zlatý tatino, som mu nesmierne vďačná, že ma zachránil pre mojimi sestričkami. Pokojne sme sa usadili za stôl a s chuťou pustili do večere. Ked sme dojedli, špinavý riad sme vložili do umývačky a všetci sme sa pobrali do obývačky na film. Amy sa hneď vrhne na ovládač ale mamka jej v tom zabráni. "Zadrž este minútku zlato." usmiala sa na ňu. "Máme pre vás jednu úžasnú novinku!"
" No, už to vyklopte! Nikto tu nie je zvedavý na váš dramaticky prejav." otrávene sa ozvala Ginny. Tatino na ňu škaredo pozrel a pokračoval.
"Rozhodli sme sa s mamou prihlásiť vás všetky tri na mesiac do tabora. Aby ste niekam šli a niečo zažili tieto prazdniny!" zvolal nadšene. V izbe nastalo hrobové ticho. Všetky 3 sme naraz otvorili ústa od údivu. Predsa sme si v niečom podobne.Ahooj😊 Tak je tu nový príbeh. Budem rada ak dáte nejaký koment alebo budete zaň hlasovať. Taktiež by som bola rada keby ste o mojich príbehoch povedali aj nejakým vašim priateľom 😁 Nikoho nenútim. Pekné čítanie ďalej
ČTEŠ
Camp Love
RomanceŽivot 15 ročnej Kelsey sa náhle zmení keď ju a jej 2 sestry pošlú rodičia na mesiac na tábor. A čo jej sestri, ktoré ju stále odsúvajú nabok? Sní tábor nie je výnimkou Upozorňujem, ze tento pribeh je čisto z mojej hlavy takze akákoľvek podobnosť po...