Eyes

26 5 4
                                    

Úprimne povedané zamilovala som sa do tejto postele. Teraz to znie akoby som nemala doma posteľ, nie to nie je pravda. Mam ju ale táto je jednoducho dokonalá.
Hlavne ked ležím s hlavou pod vankúšom a snažím sa zmiznúť. Na chrbte stale cítim pohľad Becky, takze usudzujem, že môj plán nevychádza. Amy s Ginny sa konečne vytrepú z kúpeľne a s nimi aj ťažká vôňa. Neviem čo je to za parfum ale prenikne asi vsade. Prudko vytiahnem hlavu spod vankúša a hodím sa k oknu aby som sa mohla konečne nadýchnuť. Neuvedomím si, že okno nie je otvorené, preto tvrdo vrazím nosom do skla. Izbou sa ozve hlasitý smiech a mne sa konečne podarí otvoriť okno. Prudko nasavam nosom vzduch. Musím uznať ze príroda je tu nádherná. Vyzerá to tu ako v nejakom predraženom hotelovom komplexe pre zbohatlíkov. Teoreticky je to pravda.
"Claire a s kým si to stále píšeš?" začujem Ginnyn hlas. Prudko sa otočím ale skúsim to zamaskovať aby som nevyzerala napadne. Chcela som sa to opýtať tuto otázku uz skôr ale príliš som sa hanbila a nechcela som byt otravna. Musím uz spraviť niečo s tou svojou hanblivostou, takto to uz ďalej jednoduch nejde.

"No....Uhm...píšem si s Andrewom. Je to môj... no da sa povedať, že priateľ." jemne sa začervená.
"Ja chceeeem fotkuu!" zvýskne Amy. Zatiaľ co Claire vyhľadáva vo svojom mobile fotku Andrewa, v miestnosti sa zvrtne debata na chalanov.
"Ja som chodila uz s 5 chalanmi. Boli pekný ale myslim, že mám na viac. Naposledy som chodila s Cooperom. Bol to syn podnikateľa z Amsterdamu. Bol fakt úžasný a v posteli hotový boh!Skoda, že sa vrátili naspäť do toho Amsterdamu!" roztužene vyhlási Becky.
"Ako sa volá na FB? Ale nie. Just kidding. Môj bývalý Zachary bol dokonalý. Prenikavé modré oči a hnedé vlasy. Roztopili by ste sa. Len potom sa opil a v opilosti pobozkal nejakú babu, tak som ho nechala." vyhlási s úsmevom Ginny. Ma pravdu Zach bol fakt pekny. Istý čas som bola doňho tajne zamilovaná. Potom som si uvedomila, že je to blbost. Veď kto by stál o dievča , ktoré je magnet na trapasy a hanbí si vypýtať jedlo v reštaurácií? Nuž asi nikto.
"David. Jedno slovo. Úžasný, pozorný jednoducho aaah! Škoda, že sa odsťahoval do Mexika." vyhrkne Amy. Len tak tak som sa udržala aby som nevybuchla do smiechu. David a pozorný? Dobre pekný bol, to sa musi uznať ale inak nic. Bol to korunovaný debil.

"A co ty Kelsey?" výsmešne sa na mna usmiala Becky. Cítila som ako moju tvar zalievala červeň.
"J-ja som nooo.... este s nikým...nechodila." zamumlem potichu ale dostatočne na to aby ma počuli. Nechápte ma zle. Nie som škaredá, mam ctiteľov ale po väčšine su to škaredý chalani podobajuci sa na kapry. Ty schopný chodia s takými ako to nazvať ľahkými babami. Na Beckynej tvary sa roztiahol široký úsmev výsmechu a otvárala ústa aby uz nieco vyriekla, ked sa na moje veľké šťastie ozvala Claire, že ma tú fotku. Jedným skokom sme boli pri nej a nosy sme mali skoro nalepené na jej mobile.

Boli zlatý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Boli zlatý. Všetci sme tam ochkali a achkali. V Clairinych očiach žiarila hrdosť. Su spolužiaci od škôlky ale doteraz sa ignorovali az raz ked zostali obidvaja nepravom po skole sa zblížili a začali spolu chodiť.

"Čavko babenky! Urcite som Vám uz chýbal. A to ste tu čo poriadali za orgie to ochkanie bolo počuť az von." zasmeje sa Eric, ktorého príchod sme nezaregistrovali. V rýchlosti mu vysvetlime, že to ochkanie patrilo Clairinemu chalanovi.
"Dá sa. Ale ja som krajší! Že srdiečko?" vyhlási po videní fotky. Chvíľu mi trvá kým si uvedomím, že otázka bola smerovaná mne.
"Uplne najkrajší. Krajšieho som jakziv nevidela." kyslo mu odpoviem a plus mu venujem vyplatený jazyk. Škaredý rozhodne nie je. Nemam v obľube tetovania ci piercingy v oboči ale v jeho pripade mu to pristane. Nieco mi na ňom prekáža a stále som neprišla na to čím to je. Upriem naňho pohľad a sledujem ako šteklí Becky, ktorá sa div neroztopi.
Jeho pohľad sa zapichne do môjho az sa mykneme uhnem pohľadom . Nečakala som to. V tom akoby ma osvietilo. Opäť zdvihnem pohľad k nemu. Stále na mna upiera pohľad a jazykom si oblizne spodnú peru. 

Oči. To mi vadí. Jeho tmavozelené oči. Skrýva sa v nich nieco temné. Cítim to. Jedno je mi jasné. Musím si dat na Erica pozor. Následne zdvihnem pohľad a usmejem sa akoby sa nic nestalo.

Pozn.autorky- Vitajte u mojej ďalšej časti príbehu Camp Love.♥️ Uznávam, že diel nie je dlhy ale pri písaní som sa neskutočne bavila.

Ďalej by som sa neskutočne chcela poďakovať Vám všetkým, ktorý tu ste! Dosiahla som 30 nasledovateľov 😍. Viem že to nie je veľa ale pre mna to neskutočne vela znamená. ♥️

Túto časť venujem všetkým co toto čítate aj napriek môjmu pomalému pridávaniu. (Zlepším to).😄

Hope u like it☺️

Camp LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat