No!

30 5 6
                                    

"Babenky rád by som sa tu s Vami vykecával ďalej. Nadišiel však čas aby ste spoznali samu seba! Ale nie robím si prdel. Ideme vás zaradiť do tých oddielov ci jak to nazvať." postaví sa a mávnutím ruky naznačí aby sme ho nasledovali. Tento 21 ročný chlap má ego dost vysoko. Trebalo by mu ho znížiť ale kebyže sa o to pokúsim ja, urcite by som sa strápnila a jeho ego by sa nafúklo do obrovských rozmerov. S povzdychom sa postavím z postele. Úprimne povedané najradsej by som sa do nej hodila a uz nikdy nevyliezla. Mozno to vyznie ako keby som bola leniva ale od malička bola mojim útočiskom a neraz spolu s knihou najlepši priateľ.

Zamračená obloha oznamovala, že za nedlho sa spustí búrka. Dážď som milovala ale búrky s hromami a bleskami mi naháňali hrôzu. V tie chvíle som vytiahla zo skrine Kerryho. Malú čiernu plyšovú opičku, ktorú som dostala od starej mami ako 6 ročná. Už nebol taký hebký ako voľakedy, ale stale ma dokázal upokojiť.

Vnútri spoločenskej miestnosti nebolo este veľa ľudí co mi vyhovovalo. Menej ludi znamenalo menšiu šancu spraviť trapas. Tichučko som nasledovala svoje dve sestry, ktore sa niesli miestnosťou ako dva hrdé pávy. Museli sme vyzerať komicky. Na cele 4 baby akoby vystrihnuté z módneho časopisu a za nimi nezaujímavé dievča schovávajúce v rozťahanej mikine z Írska.

Úľavou som vydýchla ked sme sa usadili na zemi a konečne som bola skrytá pred zrakmi ostatných deciek. Ginny rozprúdila debatu o nejakom novom hercovi, ktorý sa jej zapáčil. Téma sa razom uchytila a ja som nemala najmenšie tušenie o com sa rozprávajú. Nie žeby som sa nezaujímala o celebrity ale mala som trošku iný vkus. Pravdou je, že kým oni túžia stretnúť toho sexi typka z obálky najnovšieho vydania časopisu OK!, ja túžim stretnúť Rowlingovú či Veronicu Roth. Ďalším pre mňa smutným faktom je, že väčšina ludi co obdivujem je uz nejaký ten rok po smrti. Nemyslite si ale, že moj zivot je az tak odlišný od ostatných deciek v mojom veku. Taktiež mám rada chlapčenské hudobné skupiny ci momentálne na scéne uchytenych spevákov. Len jednoducho nepotrebujem o nich rozprávať na každom kroku.

Piskľavý zvuk mikrofónu nás všetkých v miestnosti prinúti skryť si uši pod rukami.
"Eeergh. Sorry guys. Už by to malo ísť v poriadku. Tak vítam vás tu opäť. Dúfam, že ste si oddýchli a utužilo vaše spolubývajúce vzťahy. Zatiaľ co ste si vybaľovali šunky. Nie iba žartujem. Ja a ostatní animatori teda az na niekoho. Eric nemam pravdu? Sme tvrdo makali a vás všetkých rozdelili do oddielov. Ja nebudem mat žiadny oddiel. Viem smutne. Heh. Ale budete ma stratavat veľmi veľmi aleze veľmi často. Tak začneme tuto od Jasmin. Inak musím Vám povedat, že píšete otrasne. Napríklad tuto Alex Cou. Kokos chlapče nad tvojim písmom som strávila pol hodinu a potom som nemala uz nervy na teba tak to zostalo na Jasmin. Ma na teba nervy takzee daj si pozor. Ale my inaaak deti milujeme z celého srdca." rozprávala Ash.

Mam vazne pocit, že som sa dostala aj do blazinca. I ked priznávam je tu sranda. Ash mi príde ako super baba. Momentálne ju síce nevnímam ale vie si získať moju pozornosť. Pamätám si na moju učiteľku hudobnej v 3. ročníku. Vzrušene mi ukazovala triangel a vysvetľovala aká e to úžasná vecička. Úspešne som ju ignorovala i keď predo mnou skákala a triangel strkala nebezpečne blízko tvare. Nechápala som čo také úžasne vidí na triangli. Mna fascinovala gitara. Nikdy ma však k nej nedovoľovala priblížiť. Vždy ju okupoval Henry Flickerman. Namyslené dieťa zo zbohatlickej rodiny, ktore vraj dokonalo hralo na gitaru, pretože jeho rodicia mu zaplatili kurz gitary. Ja som ho tak strasne nenávidela a bohvieako ho nemam ani teraz rada. V jeden den ma tak naštval az som vydrankala od rodičov nech mi kúpia gitaru. Potom som strávila dlhé hodiny na Skype s Garrym, ktorý ma učil hrat na gitare. Pri spomienke na tie presmiate večeri sa ni tisnu slzy do oci. Na boku som zacítila niekoho štuchanie. Prudko som zaklipkala očami odháňajúc slzy, ktore si razili cestu von mojimi ocami.

"Kelsey Atkins! Po desiate zaspata princezná Kelsey haloo." začujem unudený hlas Ash.
V rýchlosti sa postavím az skoro stratím rovnováhu a venujem Ashley jeden srdečný ospravedlnujuci usmev a vidám sa k skupinke ludi, ktorí budu súčasťou môjho oddielu. Ked zastavím a vyslovim tiche -"Ahojte". Sa postava, ktorá mi stala chrbtom otocila a nadviazala so mnou očný kontakt. Ked som zočila tie oci, jednoducho som nemohla popadnut dych. Akoby tiaž celého sveta dopadla na moje úbohé ramena. V rýchlosti som sa vmiesala do davu, schovavajuc sa po cely cas pred tým človekom.

"Prosim poberte sa do svojich izieb a poriadne sa vyspite. Zajtra nás čaká dlhy den." po zazneni tejto úžasnej vety, moje maličké ja sa rozbehlo a bežalo do svojej chaty rýchlosťou, ktorou ani neočakávala ze by mohla takú v sebe ukrývať.

Dvere od chatky som prudko rozrazila div som ich nerozbila. V letku som z nôh skopla tenisky a skočila do postele. Hlavu som zaborila do vankúša, snažiac sa uz po druhýkrát ukryt pred všetkými. Hlavne pred nim, s ktorým mam stráviť vscsinu tohto pobytu.

----
Ahoj vitajte u mojej ďalšej časti. Dúfam, že sa Vám páčila. Minule sa ma pýtala Iv13anka pýtala na to ako si predstavujem Erica ja. A dakujem za pomoc mojej úžasnej kamarátke Nikky, ktorá este síce nema wattpad ale verím ze si ho uz konečne urobí 😂, ktorá mi pomáhala vyberať jeho fotku 😂
Tak tu je náš úžasný objav ako si mi predstavujeme Erica:

 A dakujem za pomoc mojej úžasnej kamarátke Nikky, ktorá este síce nema wattpad ale verím ze si ho uz konečne urobí 😂, ktorá mi pomáhala vyberať jeho fotku 😂Tak tu je náš úžasný objav ako si mi predstavujeme Erica:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Votes & Comment & Follow

Hope you like it😘

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 23, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Camp LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat