Baran: Bard. Masaż w jego wykonaniu jest naprawdę bombowy, dlatego mężczyzna z pewnością pomoże Ci się rozerwać.
Byk: Lau. Nie będziesz wiedziała jak to się stało - w jednej chwili spokojnie popijałaś herbatę, a w drugiej leżałaś na kanapie masowana przez mężczyznę.
Bliźnięta: Finnian. Mimo ogromnej siły, którą posiada, masaż w jego wykonaniu będzie zaskakująco delikatny.
Rak: Hannah Anafeloz. Nie byłyście ze sobą szczególnie zżyte, dlatego będziesz dość zdziwiona kiedy kobieta spyta czy chcesz, by zrobiła Ci masaż.
Lew: Madame Red. Kobieta zaproponuje Ci odprężający masaż, ponieważ widziała, że jesteś niezwykle rozdrażniona.
Panna: Ran Mao. Bedziesz sobie spokojnie leżeć, nie wadząc nikomu, aż nagle poczujesz, że ktoś bez zapowiedzi siada na Tobie i robi Ci masaż.
Waga: Pluto. O ile uznasz za masaż to, że wskoczy Ci na plecy i podrepta w kółko, tylko po to by zwinąć się w kłębek i zasnąć, przygniatając Cię przy tym nieco. Na szczęście dla Ciebie, będzie wtedy w swojej ludzkiej formie.
Skorpion: Agni. Stwierdzi, że jesteś strasznie spięta i ktoś musi zrobić Ci masaż, a po chwili sam podejmie się tego zadania.
Strzelec: Autorka. Bedziesz chciała poprosić kogoś innego, ale akurat się napatoczy, więc postanowisz skorzystać z okazji.
Koziorożec: Soma. Kiedy usłyszy Twoje narzekania na ból pleców zdecyduje, że zrobi Ci masaż, nawet nie pytając Cię o zdanie.
Wodnik: Tanaka. Gdy zauważy Twój zły humor zaparzy Twoją ulubioną herbatę i zrobi Ci relaksujący masaż.
Ryby: Mey-Rin. Dziewczyna niechcący przewróci Cię, kiedy będziesz nieść ciężką zastawę, więc w ramach rekompensaty zaoferuje, że pomasuje Twoje obolałe części ciała.
CZYTASZ
Kuroshitsuji » Zodiacs
RandomJest tego pełno, ale nie widziałam jeszcze zodiacs z Kuroshitsuji na polskim Wattpadzie... Dlatego je dodaję 12.09.2016 - #15 w kategorii "Losowo" 21.09.2016 - #12 w kategorii "Losowo" 23.09.2016 - #9 w kategorii "Losowo"