Baran: Doktor – rozchorujesz się niedługo przed ważnym dla wszystkich dniem, w którym cyrkowcy mieli przedstawić nowy program. Da Ci leki, dzięki którym szybko staniesz na nogi – w końcu nie może zostawić bez opieki członkini drugiego szczebla.
Byk: Agni – mężczyzna zobaczy, jak idziesz ulicą, słaniając się na nogach. Zaprowadzi Cię do Twojego domu, wyśle do łóżka i przyrządzi Ci pyszne curry, które pomoże Ci wrócić do zdrowia.
Bliźnięta: Lizzy – odwiedzisz dziewczynę w jej posiadłości. Planowałyście spędzić razem kilka dni, ale gdy ta zorientuje się, że jesteś chora, nie pozwoli Ci wychodzić z łóżka. Będzie Cię pilnować – a raczej dotrzymywać Ci towarzystwa. Zostaniesz u niej tak długo, aż uzna, że polepszyło Ci się na tyle, byś mogła wrócić do domu.
Rak: William – ale nie zrobi tego z dobroci serca. Choć będziesz się czuć fatalnie, nie pozwoli Ci wyjść wcześniej przez masę zaległych raportów – Shinigami będzie Ci przynosić leki i gorącą herbatę dopóki nie skończysz, i dopiero wtedy puści Cię do domu.
Lew: Nikt – uznasz, że jesteś silną i niezależną kobietą, która nie potrzebuje niczyjej pomocy.
Panna: Tanaka – były kamerdyner od razu dostrzeże, że źle się czujesz. Wykorzysta stare, sprawdzone sposoby, które szybko postawią Cię na nogi.
Waga: Undertaker – kiedy przyjdziesz przeziębiona do jego zakładu, nie zważając na twoje sprzeciwy zapakuje Cię do najcieplejszej trumny, okryje kocykiem i będzie przynosić Ci herbatę, leki i ciasteczka dopóki nie wyzdrowiejesz.
Skorpion: Hannah – gdy pokojówka zauważy, że masz gorączkę, odeśle Cię do waszego pokoju i najszybciej jak potrafi wykona wszystkie wasze obowiązki, by móc się Tobą zająć.
Strzelec: Bard – zauważy, jak źle się czujesz i spróbuje zrobić Ci rosół. Za pierwszym razem wysadzi kuchnię, ale za drugim mu się uda. Jednak ponieważ będzie gotować w zrujnowanej kuchni i zapomni o pokrywce, będziesz musiała uważać na pływające w zupie kawałki tynku.
Koziorożec: Grell – obiecałaś czerwonowłosemu, że będziesz z nim śledzić Sebusia, więc kiedy spróbujesz to odwołać z powodu choroby, mężczyzna zjawi się w Twoim domu z kilkoma grubymi płaszczami, kocami i skarpetami. Ubierze Cię w to wszystko i poda Ci silne leki, a potem wyciągnie do posiadłości Phantomhive'a.
Wodnik: Claude – demon zajmie się Tobą z polecenia Aloisa. Choć nie będzie pałać do tego szczególnym entuzjazmem, w kwestii opieki nie będziesz mu miała nic do zarzucenia.
Ryby: Joker – zachorujesz niedługo po swoim pierwszym występie. Nie czułaś się najlepiej na długo przed nim, ale za namową mężczyzny zdecydowałaś, że wystąpisz. Rudowłosy będzie czuć się winny, dlatego będzie się Tobą zajmować dopóki nie wyzdrowiejesz.
***
Uwaga, autoreklama: zapraszam do mojej nowej książki, też z Kurosza. Jeśli się przyjmie, zacznę myśleć nad następną. No, to by było na tyle. Miłego czytania xD
CZYTASZ
Kuroshitsuji » Zodiacs
RandomJest tego pełno, ale nie widziałam jeszcze zodiacs z Kuroshitsuji na polskim Wattpadzie... Dlatego je dodaję 12.09.2016 - #15 w kategorii "Losowo" 21.09.2016 - #12 w kategorii "Losowo" 23.09.2016 - #9 w kategorii "Losowo"