Zážitky v New Yorku

0 0 0
                                    

Hned 1.den jsme se šly podívat po městě a nakupovat. Viděly jsme plno mrakodrapů a zjistily jsme na informační tabuli v centru města, že náš hotel Grasia Menos je 10.nejvyssi budova na světě. Ani mě to nepřekvapilo, protože měl přes 120 pater a my jsme byly v 98 patře.

2.den jsme si řekly, že půjdeme do městského parku. Bylo to tam nádherné!!! Krásná příroda a dokonce jsme viděly i kolonu ježků.

3.den jsme si chtěly trochu odpočinout, proto jsme dopoledne zůstaly na hotelu a odpoledne šly do divadla. V divadle se mi líbil jeden kluk, který seděl 2 řady před námi. Když jsme večer odjížděli z divadla všimla jsem si taxiku, kterým ten kluk odjížděl a když jsme na hotel přijely tak ten stejný taxík zastavil před námi a vystoupil ten nádherný kluk.😍😍😍 Hodně mě to překvapilo a říkala jsem si jestli třeba není ubytovaný ve vedlejším hotelu, ale on šel do našeho hotelu. Ale pak jsem si něčeho všimla...! Na recepci ho vítala holka asi mojeho věku.
Dali si pusu a nastoupili do výtahu. Já na tu holku žárlila a začala je špehovat. Bety už chtěla jít spát, ale já ji dala klíče a řekla, ať jde na pokoj sama. Chvíli jsem je pozorovala, ale pak už mi to přišlo trapné a šla jsem za Bety na pokoj.

4.den měla naše cestovka na recepci schůzi kvůli společnému výletu do aquaparku. Přišel tam i ten kluk ze včerejška a napadlo mě když je z naší cestovky tak musí být Čech. Do aquaparku jsme jeli toho dne v 14:00 hodin. Dorazili jsme tam okolo 15:10 a dali si tam rozchod do 17:30. S Bety jsme šli na divokou řeku a nějakou náhodou do mě narazil ten kluk. A on mi řekl: I'm sorry. Já mu odpověděla: To nic a jsem češka ze stejný cestovky jako ty.
On: Aha už tě poznávám. Jak se jmenuješ???
Já: Lara Patrisova. A ty?
On: Harry Tanson. Co tady v New Yorku taková krásná češka vůbec dělá??haha
Zatím v mojí hlavě: On je tak sladkej... Cože?? On mi řekl krásná češka???
Já: No chtěli jsme si s kamoskou Bety trochu zlepšit prázdniny. A co tu děláš ty??
Harry: No přijel jsem tady za nevlastní sestrou. Je to angličanka.
V mojí hlave: To je jeho sestra?? Jak jsem mohla být tak hloupá?😄😁😅😋
Harry a já  se zatím spřátelujeme...
Já: Hele Harry a nezajdem si zatím na tobogány?
Harry: Ok
Čas běží a už je 18:30...
Já: To už je 18:30?
Harry: Tak to už půjdeme, ne??
Já: Tak jo...

5.den
Dnes jsme odjížděly domů. Protože už se s Harrym znali, tak si sedly vedle něho v letadle. Harry začal najednou flirtovat s Larou. Pilot začal hlásit, že za 10 minut budou na místě. Lara si sundavala batoh z přihrádky nad její hlavou. Jak se natahovala pro něj, tak ji Harry do její kapsy od kraťasů strčil lísteček s jeho telefonním číslem a já mu svoje... Byla jsem z toho celá na větvi a ještě dlouho jsem se tomu divila. Zažili jsme spolu takový ,,týdenní románek".Večer jak jsem přijela domů začal mi vibrovat mobil. Myslela jsem, že volá Harry , ale co se nestalo volalo mi nějaké neznámé číslo. Rychle jsem to vzala a v telefonu se ozval mě neznámy hlas. Byla jsem dost překvapená, kdo zavolal. Náš rozhovor vypadal nějak takto:
Já: dobrý den kdo jste?
Neznámy: ahoj já jsem  Harryho nejlepší kamarád Thomas a Harry leží právě teď v pražské nemocnici, má zlomenou nohu a máš ihned přijet. Na nic jsem se nevyptavala a rychle běžela na autobus. Nebylo to pro mě nic těžkého, protože jsem bydlela půl hodiny od nemocnice. Na recepci jsem se zeptala na jakém pokoji leží Harry Tanson. Recepční se na me podívala s vykulenyma očima , že tu žádný Harry Tanson není. Rychlé jsem se podívala na adresu nemocnice , kterou mi Thomas poslal. Byla jsem tu správně. Když tu najednou mě někdo chytl za ruku. Byl  to Harry. Chtěla jsem mu dát facku za to , že mi lhal, ale z druhé strany mě to potěšilo že se chtěl se mnou sejít. Začala jsem se ho na vše ptát , ale on mi dal prst na rty a šel se mnou ven . Tam mi položil otázku na kterou dlouho čekám: NECHCEŠ SE MNOU CHODIT? Já mu pošeptala: ano...
Chytl jsme se za ruce a políbili. Byl to můj první opravdický polibek od kluka(když nepočítám příbuzné). Thomas mi pak vše vysvětlil a pochopila jsem to tak, že jen tak bych z domu asi  nešla a proto si to Harry promyslel a řekl Thomasovi ať mi řekne že má zlomenou nohu a já zaručeně přijdu . A vážně se jim to povedlo!!!
Miluju ho nejvíc na světě a ještě něco, slíbil mi že spolu za 2 dny pojedeme do Londýna...😄😎😗😋😙😋😙😋

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 03, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

můj kouzelný výletKde žijí příběhy. Začni objevovat