A doua zi cele două fete cu care am vorbit ieri (Amanda si Miley) au venit iar la mine.
-Buna!spun ele .
-Ce mai vreți acum?le întreb eu.
-Dar de ce te porți așa cu noi? Am venit doar că sa te întrebăm dacă vrei să stai cu noi la masa?
-Nu pot, stau cu Ariana.
-Cu proasta aia, las-o pe ea si vino cu noi. Eu si Miley suntem mult mai populare și mai frumoase decât ea . Nu stiu de ce ai vrea să stai cu una care se îmbracă așa de urât.
-Nu mai vorbiți asa de prietena mea. Nu ma interesează popularitatea si frumusețea voastră. Daca așa va purtați voi cu oamenii nu as vrea sa am de a face cu voi.Discuția cu Amanda si Miley m-a ajutat foarte mult. Dacă nu aș fii fost atât de supărată ,nu as fi avut punctaj maxim la orele de tras cu arcul și cu arma.
Imediat după ore, eu si Ariana am învățat pentru ora de mate de joi deoarece aveam un test foarte greu de dat. Pentru ca am învățat toată seara, a doua zi eram foarte obosită.
La ora de box eu a trebuit sa ma lupt cu un băiat destul de îngâmfat. Era iubitul Amandei. Si il chema Lucas. Din cauza oboselii mele și forței lui el m-a bătut imediat. Trebuia ca săptămâna viitoare să câștig ca să nu stau peste program la ore în plus de box.Este joi azi am acel examen pentru care am învățat cu Ariana. Când am ajuns în clasa toată lumea repeta ,chiar și Ariana iar ea nu prea repeta deoarece ea întotdeauna este pregătită de acasă. Incepuse deja sa îmi fie frică și să simt fluturi in stomac.
-Buna ziua!spune doamna Foster.
-Buna ziua!spunem noi.
-Azi o sa dați cel mai greu test pe care l-ați dat vreodată. Aveți 1 ora la dispoziție începând de acum.
Prin clasa auzeam copii care se plângeau de cât de grele erau exercițiile ,îmi era așa de frică.
CITEȘTI
Agent secret
ActionCartea agent secret constituie o poveste despre o fata de 15 ani(Sara) care primește o bursă pentru o școală din America. Atunci când ajunge aceasta descoperă că aceea nu era o școală normală ci era școala care avea să o facă să devină unul dintre c...