"Hello Daddy, Hello Mummy "
Kenapa panggil Mel balik ni? Daddy sakit ke? Sambil melentokkan kepala ke bahu Tan Sri Kamal"Actually, daddy & mummy ada satu permintaan " hopefully Mel boleh terima.
"Anything for you daddy"
Tangan Tan Sri Kamal memengang erat bahu anak gadis kesayangannya itu. Sungguhpun berat, namun dia tahu anak gadis nya itu tidak akan menolak sebarang permintaan nya.
"Business daddy ada problem. Lately projek yang company daddy handle banyak problem and if we fail to get any fund, dalam masa 2 bulan company daddy akan lingkup. Segala penat lelah daddy selama ini akan musnah."
"So?? Apa yang mel boleh tolong? "
"You know Tengku Muhriz? He's the one who can help me and he's the one that i trust to take care of my daughter"
"Mel...you know how much i love u..i love u so much Mel...so much... Mel..listen...antara i dengan Diana..kami tiada apa-apa hubungan..semua ni salah faham je.. I pun tak tahu macam mana dia boleh ada disebelah i masa i bagun tadi" rayu Mukhriz
Peristiwa pahit 5 tahun yang amat dirasai oleh Mel sehinggakan dia membawa diri ke US selama 4 tahun. Meninggalkan orang yang amat di cintai olehnya amat perit sekali sehinggakan dia pernah cuba untuk bunuh diri dengan menelan pil tidur.
Tengku Mukhriz yang sangat kecewa telah membawa diri ke London dan meneruskan pengajiannya dalam bidang Architecture, kembali ke Malaysia dan membuka syarikat miliknya sendiri.
"Bila majlisnya Daddy? Tengku Mukhriz tau ke?"
Tan sri kamal hanya mengangguk lemah menandakan bahawa cadangan ini telah dipersetujui oleh Tengku Mukhriz.
"2 minggu dari sekarang."
"Anything for you daddy " sambil memeluk tan sri kamal