Bun,o fac si pe asta!
Este a "cinspea mia oara" cand incep sa scriu pe wattpad.Am incercat cu tot felul de povesti,desi idei aveam,poate prea multe si greu de pus in ordine si imbinat,am decis sa revin cu ceva nou.
Impinsa de plicstiseala,si foarte mult timp liber,cel putin pana incep iar studiile,nu a fost greu sa ma decid sa ma reapuc de scris.Am fost si inspirata de atatea personalitati ce scriu absolut genial,asa ca am zis sa ii dau bataie,sa iau laptop-ul si sa vad daca ma mai ajuta imaginatia ,care in ultima perioada a stat foarte ascunsa,nefolisita nici macar la acele scenarii pe care multi ni le facem noaptea, inainte sa adormim sau cand nu ne fura somnul,si ne consolam cu gandul ca vezi doamne suntem treji in visul altcuiva.Cum spuneam,scenarii ce nu se vor intampla niciodata.
De-alungul timpului am avut multe nume nereusite pe wattpad,asa ca a trebuit sa pierd destul timp gandundu-ma la ce nume sa imi aleg. Am dat multe cautari pe google,si il final am ajuns la XoniaSix. De ce Xonia? ...pentru ca asa ma cheama....De ce 6? pentru ca dupa un search pe google am aflat ca aceasta este numarul destinului meu,si dupa ce am citit si m-am documentat,chiar mi se potriveste.Persoana care are numarul destinului 6 are simtul responsabilitatii foarte dezvoltat. Sunt foarte atasanta si amabila, foarte generoasa cu sfaturi si ajutor, dar si material. Dupa ce v-am aratat cat de "modesta"sunt,pot recunoaste ca nu am avut inspiratie in alegerea numelui .In schimb,putin conteaza cum ma numesc,cat de inspirat imi este numele,cata curiozitate provoaca,important este sa va fie usor de retinut,usor de scris,iar de preferabil sa va anuntati prietenii "ba,ia cauta XoniaSix cu X pe wattpad,fara ca ei sa uite pana acasa,sau sa aibe dificultati in scriere."
Initial titlul era "Pe ritm de jazz",probabil acesta era un titlu mult mai potrivit,deoarece aceasta nu e vro poveste despre o dansatoare,asa cum aparent pare,dar pentru ca am intampinat o problema la realizarea comenzii de coperta,a ramas momentan asa,deoarece au fost realizate absolut splendid.
Odata clarificata si aceasta tema,vreau sa va doresc lectura placuta,voi sa imi tineti pumnii,sa continui si sa am inspiratie.
->Xonia
CITEȘTI
Pe Ritm De Jazz
Random"Jazz - ul îmi mangaia sufletul, și mă făcea sa îi simt ritmul din creștetul capului pana în călcâie, am turnat vin în pahar , și am simțit ca plutesc pe melodie pana în dormitor.Nu draga, în pat nu mă aștepta barbatul vieții mele și nici vro pisicu...