Am fost amanta.Si nu odată, de doua ori, și probabil o sa mai fiu. Și Doamne cât l-am iubit,cât l-am dorit,cât l-am visat, și cât am suferit,și cât am plâns, am urlat,am adormit doar cu poza lui,caci el...El era cu ea. L-am iubit la disperare.
L-am insotit la petreceri ,ba chiar ne afișam în fata unora. Acasă la el ,la mine,în parc,afara,uitam complet de existenta ei. Da, poate sunt o nenorocita, poate nu. Pana la urma fără nici o urma de frustrare pot sa spun ca poate lucrurile nu mai mergeau intre ei. Din vina ei, din vina lui, relația lor s-a sfârșit la putin timp după ce eu am disparut.
Da! După seri în oraș, sau uitandu-ne la stele,după nopți în care împărțeam același pat,ori același pahar de vin la vro petrecere,după dimineți în care ne uitam la câte un film,după discuții în mijlocul nopții la telefon când era beat și explicații cum ca îl înțeleg mai bine decât ea, cum ca sunt mai frumoasa decât ea,cum ca nu îl cert, nu mă enervez, nu tip și nu îi inchid telefonul în nas, cum face ea și după momente pe la 3-4 dimineata cand venea în fata blocului și îmi striga numele,am reușit sa pun stop. Am considerat ca nu pot fi o a doua femeie pentru el.Ca nu am motiv sa îl aștept cu toate ca mă făcea fericita, cu toate ca rare au fost momentele când ne mai aminteam ca are iubita, am fost sigura ca voi găsii barbatul potrivit pentru mine care sa fie doar al meu . Așa ca am pus capăt. Am refuzat sa ocup un loc secund. Pana la urma, daca ma parasea? Monroe zicea asa :" A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe, and leaves before she is left."
Cu siguranță trebuia sa îl las sa își dorească sa îi fiu amanta, fără sa îi cad în plasa. Cu toate ca m-am considerat o femeie puternica, el a fost mult mai puternic decât mine.A fost și el de asemenea un amant pe cinste.Caci și el mi-a fost amant,și a fost unul mai bun decât mine. Experiența și sfatul său "sa nu regreți nimic niciodata" este tot ce mi-a mai rămas după acest paragraf din viața mea.》Xonia《
CITEȘTI
Pe Ritm De Jazz
Random"Jazz - ul îmi mangaia sufletul, și mă făcea sa îi simt ritmul din creștetul capului pana în călcâie, am turnat vin în pahar , și am simțit ca plutesc pe melodie pana în dormitor.Nu draga, în pat nu mă aștepta barbatul vieții mele și nici vro pisicu...